Top Social

Leniwa sobota...

sobota, 5 stycznia 2013
     Witam wszystkich. u mnie dziś tytułowa leniwa sobota. Właśnie wróciłam z zakupów, nikt z was jeszcze nie wie ale od 3 grudnia zaczęłam zdrowiej się odżywiać, koniec ze słodyczami, gazowanymi napojami i innym śmieciowym jedzeniem...oh kebab jak za ta tobą tęsknie.

Dodatkowo regularne pory jedzenia i dużo wody! Przez cały grudzień udawało mi się to świetnie nie czułam głodu a jedzenie było po prostu smaczne. Ale potem pojawiły się święta i tu moja jak mi się wydawało silna wola przepadła, kapusta, makowiec i inne świąteczne przysmaki. Niestety ale mamy nowy rok i czas zacząć od nowa.


Co nam potrzeba:
pieczywo - najlepiej ciemne
avocado
wędlina - ja wybieram zawsze chudą szynkę
pomidor
ogórek zielony


Avocado kroimy w kostkę i widelcem rozgniatamy i nakładamy na pieczywo, na to kładziemy dowolna wędlinę, może być tez tuńczyk (ja osobiście nie przepadam), a na koniec kładziemy plasterki pomidora i ogórka. Taka kanapka ma mnóstwo witamin i minerałów które są nam niezbędne. Mnie wystara 1 avocado na 2-3 kromki, a jeżeli ktoś nie lubi zawsze można użyć avocado do pielęgnacji twarzy czy wlosów.

Smacznego!
4 komentarze on "Leniwa sobota..."
  1. Avocado w postaci masełka jeszcze nie próbowałam :) Zainspirowałaś mnie do stworzenia podobnego śniadanka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie przepadałam za smakiem avocado, a tak nie jest bardzo wyczuwalny. Kanapka jest bardzo sycąca :) Smacznego!

      Usuń
  2. Pomysł super - ja od stycznia jestem na zdrowej diecie. Tęsknie za nutellą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa rozumiem choc ja za Nutella nie przepadam za bardzo to tesknie bardziej za lodami pistacjowymi ktore moglabym jesc non stop. Powodzenia ! :D

      Usuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature