Małe zakupy

środa, 9 stycznia 2013

Cześć wszystkim, wczoraj będąc w Tesco wstąpiłam na chwilę do Natury, miałam zobaczyć tylko czy mają nowe kredki z Rimmela, ale przeszłam koło szafy Catrice, choć powiem szczerze ze z tej firmy mam tylko 1 lakier który jest całkiem fajny ale szału nie ma a tak nawet nigdy nic innego od nich nie próbowałam, ale zauważyłam kremowe cienie chociaż wydają się bardziej jak by były w postaci musu ale recenzja będzie póżniej i się zakochałam w kolorze "Copper and Gabanna" przypomina mi troche cień z MAC "Amber Light". A potem już poszło, wziełam jeszcze róż w pięknym brzoskwiniowym kolorze i przypomniało mi się że skończył mi się żel do brwi wiec jeszcze skoczyłam do szafy Essence :). A miałam tylko coś zobaczyć.


 

A tu mój zakup przez internet. Czytuje blogi włosomaniaczek bo chcę poprawić kondycje swoich włosów, ponieważ ostatnimi czasy strasznie mi wypadają no i dodatkowo dość tego że są strasznie przesuszone. Olejek Khadi jest chyba polecany przez wszystkich. Kupiłam go na spółkę z bratem więc cena jeszcze nie była taka straszna (67 zł razem z przesyłką za 210 ml). Olejek mam zamiar stosować przed każdym myciem czyli co 2 dzień na całą noc lub na 2-3h przed myciem. Niestety szkoda mi go nakładać na całe włosy więc tylko na skórę głowy. Wstawiam również opis jeśli ktoś był by zainteresowany.


 

 Pozdrawiam i miłego dnia wszystkim.





2 komentarze on "Małe zakupy"
  1. Mam ten róż. Zachwycił mnie jego kolor, ale rozczarowała trwałość.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Cartice najbardziej mogę polecić Eyeliner w żelu. Używam go w każdym makijażu, o czym możesz się przkonać tu: http://niusia430.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature