Top Social

Nails | OPI & Essie

czwartek, 17 stycznia 2013

Cześć, dziś przychodzę do was z paznokciami. Moje nie są idealne, od kiedy tak naprawdę codziennie ich nie nacieram olejkiem i kremem do rąk wolniej rosną i skórki są trochę suche. Obecnie staram się je zapuścić i wzmocnić. Dziś padło na Essie i O.P.I. Ostatnio na zakupach wypatrzyłam ostatnią sztukę "Goldeneye" z serii James Bond w Sephorze, poszłam za ciosem i zamiast zapłacić 50 zł kosztował tylko 35zł. Kolor to czyste złoto dla mnie idealny na zimę raczej nie noszę takich odcieni w cieplejsze sezony. 


Drugi kolor to ciemna śliwka "Luxedo" z Essie, nie pamiętam już niestety z jakiej kolekcji ale można go spokojnie znaleźć w Superpharm, jego cena to o ile się nie mylę też 35 zł. Co do trwałości Essie u mnie trzyma się 3-4 dni. O.P.I tutaj już jest dziwnie bo w zależy od typu lakieru jest to naprawdę czasami 1 dzień a inne czasami i 5 dni. Odżywka jaką teraz używam to Eveline S.O.S dla kruchych i łamliwych paznokci, ładnie mi je wzmacnia to już moja druga butelka.



"Luxedo" położyłam dwie warstwy dla pewności, w przypadku O.P.I położyłam aż 3 żeby kolor był bardziej intensywny, co do odżywki jedna cienka warstwa pod każdy z lakierów.


Tak prezentuje się efekt końcowy, jak Wam podoba się to złotko od OPI? Ja jestem nim oczarowana.
Pozdrawiam,


5 komentarzy on "Nails | OPI & Essie"
  1. Fajny ten zloty lakier:)
    zapraszam do mnie;)
    http://solidaryexpensivee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie :) Lubię takie odcienie na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, zapraszam na duże rozdanie u mnie :*

    OdpowiedzUsuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature