Top Social

Środowy spacer...

niedziela, 27 stycznia 2013

Koniec stycznia, a w Warszawie nadal święta :). Jednym z moich noworocznych postanowień było: Spacerowanie i zwiedzanie Warszawy i jej okolic. Ostatnim razem kiedy byłam na starówce było w miarę ciepło, a w kalendarzu był koniec sierpnia.

Wraz z moją przyjaciółką Karolą wybrałyśmy się naszą trasą przez Nowy Świat na Starówkę, a w drodze powrotnej na coś ciepłego do kawiarni (tym razem padło na - Costa). Pierwsze co uderzyło mnie wychodząc z klatki to to że ubrałyśmy się identycznie (nawet ta sama cebulka na głowie) tylko ze ja w beż a K. w czerń, dodając że jestem bladolicą blondynką a Karola czarnulą z ciemną karnacją daje to zabawną mieszankę :).


 Zdziwiło mnie to że nadal są typowo świąteczne dekoracje, prezenty, choinka, bombki, rozumiem lampki bo to dodaje śnieżnej Warszawie uroku ale Boże Narodzenie było miesiąc temu. Bardzo lubię chodzić na Stare Miasto, lubię takie klimaty (małe uliczki, sklepiki) i architekturę ale szkoda że jest ona taka mała, dlatego zdecydowanie Wrocław tutaj wygrywa (do Pragi wybieram się już 2 lata). Jak zwykle można spotkać wielu obcokrajowców, Anglików, Azjatów i starszych Panów których język mi nie jest bliżej znany :). Mogę wam zdradzić że jednym z moich marzeń jest mieszkanie właśnie na Starówce.






W drodze powrotnej jak pisałam wyżej wstąpiłyśmy do Costy, ja z racji tego że było ok 19. i tego że kawę piję dość sporadycznie (Tea lover!) wybrałam dużą gorącą czekoladę, o mój boże jak ja się zasłodziłam ledwo co wracałam do domu, żałuję że nie wzięłam mniejszej, Karola jak zawsze i wszędzie kawa.


Odkryta głowa i padający śnieg to nie był dobry pomysł następnego dnia ból zatok dawał swe znaki w pracy.
Pozdrawiam :)
7 komentarzy on "Środowy spacer..."
  1. Pięknie :D W tym roku jakoś przegapiłam zwiedzanie starówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się wybrać, choć ten śnieg już męczy :)

      Usuń
  2. ja też raczej nie przepadam za kawą, raz na rok się napiję :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :), u mnie to tez wynika ze sama nie umiem zrobic dobrej kawy :)

      Usuń
  3. Extra zdjęcia od razu mam ochotę pojechać do Warszawy! Polecasz może jakiś lokal na Starówce?

    Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature