Get to know me...

piątek, 11 stycznia 2013

Cześć wszystkim! Dziś postanowiłam przedstawić kilka informacji na swój temat, skoro kilka z Was czyta mojego bloga to może miło by było wiedzieć kto go pisze.



Imię: Magdalena
Data urodzenia: 18.08.1990
Gdzie mieszkasz: Warszawa
Kolor oczu: zielone
Kolor włosów: blond
Wzrost: 162 cm
Ulubiony kolor: niebieski (Royal blue)
Ulubiony zespół: The Killers i Kings of Leon
Ulubiony film: P.S I love you
Ulubiony serial: jest ich całkiem sporo...podstawa Sex and The City, Pamiętniki wampirów, Pretty Little Liars, Gra o tron i czasem skusze się na Big Bang Theory.
Ulubione perfumy: Giorgio Armani, Idole d'Armani
Ulubiona książka: "Hobbit"...książka z mojego dzieciństwa
Ulubiona kuchnia: włoska
Wymarzone wakacje - gdzie?: Nowa Zelandia lub Malediwy
Pies, czy kot? Zdecydowanie jestem za kotami :3 mrau
Kawa czy herbata? Herbata

Mam nadzieję że teraz co nie co o mnie wiecie. Ja bardzo lubię czytać tego typu posty u innych blogerek, ponieważ możemy się czegoś ciekawego dowiedzieć.
Pozdrawiam,
 


2 komentarze on "Get to know me..."
  1. Jeżeli chcesz odwiedzić Nową Zelandię, to mam coś dla Ciebie ;D http://pinterest.com/pin/164944405074419474/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie przez LOTR chce odwiedzic NZ :)

      Usuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature