Top Social

Zakupy | Tk Maxx, Sephora i Super-pharm

środa, 27 lutego 2013


  Cześć wszystkim! Dziś post typowo zakupowy, przedstawię Wam kilka produktów które uszczupliły znacząco mój portfel. Kilka produktów do włosów i trochę pielęgnacji, zapraszam.
  
  W oko wpadają dwie wielkie 750 ml butle. Moje włosy są w całkiem dobrej kondycji od kiedy stosuję olej sezamowy na długości, niestety strasznie się plączą i nie wiem jak temu zaradzić. Jeśli ktoś ma jakiś pomysł proszę śmiało pisać. Czerwona butla to TIGI Bed Head Urban Antidotes Resurrection Level #3, od dawna chciałam spróbować tej serii odżywki i znalazłam ją na szczęście w TK Maxx za 60 zł więc cena po prostu świetna, jako że moje włosy są rozjaśniane, a końcówki pamiętają jeszcze czasy dekoloryzacji potrzebują mocnego odżywienia. Boję się jednego że odżywka mi się znudzi pod koniec używania bo już raz przechodziłam przez taka wielką butle i nie powiem było ciężko.

    Kolejna butla to Olive Tree Products Argan Oil Conditioner, również zakupiona w TK Maxx za całe 29 zł, więc nawet jak będzie to masakra to nie będę żałować i zużyję do golenia nóg. Co do firmy nie słyszałam o niej zupełnie nic. W składzie ma olej z oliwek, gliceryne, olej arganowy, panthenol i masło shea, nie mam pojęcia jak będzie działać na włosy, ale cóż zaryzykuje, dodatkowo trochę mnie martwią silikony które niestety znajdują się w odżywce, zobaczymy, zobaczymy. Będąc w Tesco zobaczyłam maskę Bingo Spa nigdy nie używałam ich produktów ale naczytałam się sporo na blogach, zdecydowałam się na maskę z masłem shea i algami zobaczymy jak się sprawdzi, cena też nie była jakaś maska za 500 ml ok 8-10 zł (chyba?).

    Kilka dni temu będąc w Super-pharm złapałam Effaclar K żeby co nie co poprawić kondycję mojej skóry i pozbyć się zaskórników. Miałam kiedyś Duo i żel z tej serii, ale stwierdziłam że moja skóra nie jest aż w tak złym stanie, zobaczymy jak będzie się krem sprawował i na pewno zrobię recenzję. Idąc do kasy zaszłam do alejki z farbami od dawna zastanawiałam się nad mała zmiana i chcę przyciemnić trochę kolor ale bez żadnych drastycznych zmian więc do koszyka wrzuciłam farbę L'oreal Sublime Mousse w kolorze 600 Naturalny jasny brąz. Płacąc złapałam krem do rąk z Avene Cold Cream muszę podratować dłonie po zimie, a mój Hemp protector z The Body Shop niestety się skończył. I tak na szybko w Sephorze wzięłam maseczkę z Yes to Carrots nawilżającą uwielbiam tą firmę mam kilka produktów do twarzy i jestem bardzo zadowolona jedyny minus to ceny ale na szczęście maska była w promocji za całe 29 zł z 99 zł :D. Maseczka jest w 98% z naturalnych składników, zawiera błoto z Morza Martwego które jest znane ze swoich dobrych właściwości dla skóry.


Znacie może któryś z tych produktów? Dajcie znać w komentarzach.
Pozdrawiam,


2 komentarze on "Zakupy | Tk Maxx, Sephora i Super-pharm"
  1. Zaciekawiła mnie odżywka z olejkiem arganowym. Szkoda że z Tkmaxxa. Bo wiesz jak to jest, pojadę i nie będzie. Albo kupię i mi się spodoba, a później szukaj wiatru w polu ;)
    Ogólnie fajny zakuposy, widać że przemyślane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o to się martwię chociaż, Bed Head znalazłam ponownie bo miałam kiedyś ich odżywkę nawilżająca jakieś 2 lata temu.

      Usuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature