Essie...

niedziela, 3 lutego 2013

  Dziś notka na szybko, czyli jak poszalałam w Super-pharm. Aktualnie w Super-pharm jest super okazja na lakiery Essie. Kupując dwa lakiery, trzeci jest za 1 grosz. Oszczędzamy na tym 35 zł, warto skorzystać z promocji ale niestety dotyczy ona tylko osób które mają kartę Lifestyle. Nic za nią nie płacimy, a czasami można upolować jakieś smaczki.

  Ja wyrobiłam ją tak naprawdę dziś, ale już dawno wypełniłam wszystko na stronie, ale zajęło mi pół roku żeby odebrać kartę. Jako że uwielbiam lakiery Essie skusiłam się na 3 pastelowe kolory, idealne na zbliżającą się wiosnę i lato.

L-P: Cute as a button, Fiji, Mint candy apple

A teraz uciekam i idę robić paznokcie, ale jeszcze nie wiem który kolor wybiorę. Macie swojego ulubieńca?
Pozdrawiam,

9 komentarzy on "Essie..."
  1. Śliczne kolory wybrałaś :) Czekam na prezentację Cute as a button :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam dziś na paznokciach ale niestety nie przeżył 7 godzin w pracy :), ale dam mu jeszcze na spokojnie szanse :)

      Usuń
  2. Piękne kolorki. Essie to moja ulubiona firma wśród lakierów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki :), u mnie Essie = O.P.I stoja na rowni :)

      Usuń
  3. Lakiery Essie ♥ marzy mi się jakiś kolorek ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wyprobowac chociaz jeden kolor :D choc tutaj ciezko sie zdecydowac bo kolory sa przepiekne :D

      Usuń
  4. Perfect colors for spring! I`m addicted to pink one but will try the other for sure!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 'Tart deco' is also very nice, its pastel orange also great for spring :).

      Usuń
  5. Śliczne kolorki, szczególnie ten miętowy! Muszę się kiedyś skusić na jakiś :)

    OdpowiedzUsuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature