Instagram #1 - Styczeń

czwartek, 7 lutego 2013
1. Ryan Gosling czyli kolejna wymówka żeby się nie uczyć / 2.Wieczorny relax z ksiażką i herbatką /
3.Spacer z Zoyą przez zaśnieżoną Warszawę / 4. Youtube i jedna z moich ulubionych osób - Lily


 5. Nie ma mnie czyli kobieto precz z ta szczotką! / 6.Sunday pampering /
 7. Pobudka z moją bestią i jak tu jej nie pogłaskać? / 8. Nude na zimę.
  

Trochę późno na taka notkę, jeszcze planuje napisać o moich ulubieńcach stycznia ale zobaczymy jak to wyjdzie bo luty leci za szybko :). Pozdrawiam i miłego weekendu!




4 komentarze on "Instagram #1 - Styczeń"
  1. Sama słodycz z Niesi :) Też postanowiłam odświeżyć sobie Hobbita. Już skończyłam i teraz rozmyślam nad trylogią ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie jestem w połowie Drużyny Pierścienia :) ale na czas sesji musiałam zrobić przerwę :)

      Usuń
  2. Twój kotecek mnie zabił! Słodziutka jest strasznie, no i Zoya też nie odbiega od niej. ;))
    Ucałuj zwierzaki ode mnie. :)

    OdpowiedzUsuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature