Nails | Lady in red, Golden Rose

piątek, 22 lutego 2013


  Cześć wszystkim, dziś w końcu coś innego niż recenzja :D. Pomyślałam że już dawno nie pokazywałam co noszę na paznokciach. Ostatnio testowałam trzy lakiery Essie które pokazywałam kilka notek temu, ale o tym kiedy indziej. Miałam ochotę na coś bardziej wyrazistego i trafiło na żelową czerwień z Golden Rose. Moje paznokcie w końcu dochodzą do siebie po ostrej zimie i wyglądają dużo lepiej niż ostatnio pokazywałam. Co do czerwieni jestem w szoku, powiem szczerze nie lubiłam tego koloru u siebie na paznokciach szczególnie w tym okresie gdzie moje dłonie są blade i wyglądają moim zdaniem paskudnie :D Ale zaczynam się przekonywać że nie jest tak źle jak myślałam.


      Jako base coatu użyłam Eveline 8w1, już dawno nie miałam ten odżywki ale jak na razie jestem z niej bardzo zadowoloną, szkoda tylko że jest ona w mlecznym kolorze ale na paznokciach na szczęście tego tak nie widać. Czerwień która wylądowała na moich pazurach to Golden Rose w kolorze 317, już dawno nie używałam lakierów z GR i zapomniałam jak świetnie się one aplikują, wykończenie jak pisałam wyżej jest żelowe i niestety moje białe końcówki prześwitują ale trudno :). Jako top coatu użyłam Sally Hansen Insta-dri, jest po prostu świetny chociaż kusi mnie żeby spróbować Seche Vite ale niestety mój portfel świeci pustkami bo zrobiłam kolejne zakupy ale o tym w następnej notce.



Pozdrawiam i życzę miłego weekendu!
4 komentarze on "Nails | Lady in red, Golden Rose"
  1. You would like to know more about my exciting giveaway and maybe take part in it?
    Just click on this link:
    http://mykaleidoscopeeyes.blogspot.com/2013/02/my-secret-giveawayshhh.html
    xoxo Veselina

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor, a odzywka swego czasu uratowała moje paznokcie :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, moje paznokcie chyba najbardziej lubią tą odżywkę jakoś inne nie dają takiego efektu.

      Usuń
  3. Piękny kolorek i dobrze Ci w czerwonym! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature