Top Social

Kosmetyczny marzec...

czwartek, 28 marca 2013
       Cześć wszystkim, jak wiemy w marcu był dzień kobiet, a z tym świętem wiele promocji w drogeriach :), najciekawsza ofertę miało Hebe, powiem szczerze że w dniu promocji marki Revlon byłam tam pierwszy raz :). Byłam mile zaskoczona i na pewno tam wrócę. W sklepie spędziłam dobrą godzinę przeglądając szafy i półki z kosmetykami do makijażu i pielęgnacji, na szczęście byłam ograniczona pieniężnie więc wyszłam tylko z trzema rzeczami, Revlon Colorburst Lip Butter w kolorze 035 Candy Apple (piękny czerwony kolor na dzień), Bourjois Rouge Edition w kolorze 17 tutaj spędziłam naprawdę sporo czasu, szminki są w naprawdę ciekawych kolorach i mają kremową konsystencję, wybrałam zgaszony, ciemny róż aby spokojnie nosić na dzień do pracy, ostatnią rzeczą jaka wpadła był L'oreal the concealer True Match w odcieniu 2 Vanille. Przeszukałam wszystkie szafy w Hebe i nie znalazłam żadnego korektora który by mi pasował a to za ciemny, a to za jasny albo nie taka konsystencja jaką bym chciała, poddając się spytałam ekspedientki i pokazała mi to cudo, myślałam że korektor z L'oreala będzie mnie kosztował min. 40 zł, a tu ku mojemu zaskoczeniu 29.90 :D



        Ale marzec to nie tylko dzień kobiet ale i dni V.I.P w Sephorze i urodziny Bourjois. W Sephorze wybór był szybki i wybrałam kremowy cień marki Benefit w kolorze Stiletto czyli metaliczna śliwka, naprawdę piękny kolor, często gości na moich powiekach i fajnie podkreśla moje zielone oczy. Przy okazji poprosiłam też ekspedientkę o próbkę podkładu z YSL Le teint Touche éclat i powiem szczerze że podkład jest naprawdę cudowny ale ta cena, 185 zł !! Dlatego naprawdę się ucieszyłam na promocje Boujois'a wszystkie ich kosmetyki są przecenione, wybrałam sobie Healthy Mix w kolorze 51, podkład ma mieć podobne właściwości do tego z YSL czyli rozświetlać skórę i idealnie się stapiać ze skórą. Żeby było mi mało z półki Maybelline wybrałam Eyestudio Lasting Drama Gel Eyeliner w odcieniu 01 Black pamiętam jak kiedyś Tanya Burr go zachwalała więc wrzuciłam bez zastanowienia, i przy szafie Rimmel zaszalałam znowu, jak by mi było mało jednego podkładu wybrałam również Rimmel Match Perfection - 101 Classic Ivory, i na koniec tusz Scandaleyes 01 Black żeby go przetestować i to chyba wszystko, sporo tego nie powiem ale ostatnio kilka rzeczy zużyłam, no i tyle okazji :D

P-L: Boujois, Revlon, Benefit

Pozdrawiam i zapraszam do komentowania :D
  
6 komentarzy on "Kosmetyczny marzec..."
  1. Korektor Loreal jest super , fajnie że udało Ci się go upolować w takiej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, jest to chyba najlepszy korektor jaki używałam :D

      Usuń
  2. przyznam szczerzę że ciekawią mnie od dawna te pomadki Boujois'a i chyba się na któryś kolor skuszę;)
    Po za tym bardzo mi się podoba twój blog, zapraszam również do mnie;)!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie, szminki mają fajną gamę kolorystyczną :)

      Usuń
  3. W Hebe często są akcje -40% na te ''duże'' marki, niestety przegapiłam dzień na Revlon, a wtedy mogłabym kupić ColosStay'a jeszcze taniej.
    Nie zwracałam wcześniej uwagi na szminki z Bourjois, a są prześliczne. Muszę sobie zobaczyć je na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat za tym podkładem nie przepadam ale miałam właśnie ochotę spróbować masełek i na pewno się skuszę na jeszcze jedno :D

      Usuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature