Nails | Wiosna od Wibo

poniedziałek, 25 marca 2013

  Witam wszystkich, dzisiaj coś bardziej kolorowego, mam dość już zimy jak wszyscy więc na pazurach coś wesołego, wiosennego czyli lakier z Wibo nr. 310 czyli kolor arbuzowy wydaje mi się że jest to dobry dupe "Watermelon" z Essie. Jako bazę jak zwykle nałożyłam odżywkę z Eveline 8w1 jestem z niej mega zadowolona paznokcie się nie łamią więc może w końcu je trochę zapuszczę, jako top coat wylądował Sally Hansen Insta-Dri. Mogę śmiało powiedzieć że przy takim zestawie lakier utrzymuję się u mnie 5 dni, bez żadnych problemów.




A wy jakie lakiery lubicie wiosną, może coś polecacie?
Pozdrawiam :)

8 komentarzy on "Nails | Wiosna od Wibo"
  1. piękny kolor! uwielbiam czerwienie, korale i róże na pazurach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny, jakim cudem go przeoczyłam na Rossmannowej półce? Ciekawe czy go jeszcze trafię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam go dość długo, mam nadzieję że go jeszcze produkują bo kolor naprawdę śliczny i tani :D

      Usuń
  3. kolor zdecydowanie w moim stylu! chociaż wczoraj jak miałam malować paznokcie to zupełnie nie wiedziałam jako kolor wybrać :P

    śliczne różowe tło!!! - co to?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam tak często że nie wiem jakim kolorem pomalować :D. Tło to tylko zeszyt :)

      Usuń
  4. Bardzo ładny kolor. U mnie wiosną chyba najczęściej pojawiają się żółty i pomarańczowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ja nie mogę się przekonać do żółtych paznokci :D ale pomarańcz uwielbiam w każdej postaci :D

      Usuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature