Orginal Source obssesion...

czwartek, 21 marca 2013
Witam wszystkich, dawno już nie pisałam. Dziś będąc w Rossmannie zauważyłam świetną promocję (do 27.03) na żele Orginal Source za dwa produkty płacimy 11,49 zł, normalna cena jednego żelu to 8,99 o ile się nie mylę :D. Uwielbiam ich żele, zapachy są cudowne, fakt sztuczne ale mnie to akurat nie przeszkadza, świetnie się pienią ale słyszałam że potrafią też przesuszyć skórę choć powiem szczerze że u siebie nie zauważyłam nic takiego, no i produkty są wegańskie. Co do zapachów jeszcze to mają spory wybór, więc każdy znajdzie coś dla siebie :). Dlatego do koszyka wpadły 4 sztuki, od razu zrobiłam zapasy na cieplejszą pogodę gdy lubię coś odświeżającego czyli Mint and Tea Tree i Lime.

 
L-P: Lime , British Strawberry, Mango and Macademia, Mint and Tea Tree.

Pozdrawiam :D

6 komentarzy on "Orginal Source obssesion..."
  1. Długo gościły na mojej łazienkowej półce, uwielbiam je :D Ale strzeliłam focha jak zlikwidowali korek-niekapek ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba trafiłam jeszcze na jakies stare wydania bo maja jeszcze niekapek :D mam ochote sprobowac Radox :D tez chyba sa w jakiejs promocji :D

      Usuń
  2. nie znam żeli, ale miałam mydła tej firmy i były przyzwoite, choć szału nie było ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za to z mydłami w ogóle nie miałam styczności :D

      Usuń
  3. nie używałam, ale planuję ich zakup :)

    OdpowiedzUsuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature