Wiosenne lakiery...

czwartek, 25 kwietnia 2013
Cześć wszystkim, nie było mnie jakieś 3 tygodnie ale były to dość intensywny czas dla mnie. Postanowiłam się przestawić na zdrowy tryb życia, czyli więcej ruchu i zdrowsze jedzenie. No ale nie o tym dzisiejsza notka, chciałam wam przedstawić wiosenne lakiery które nie raz zagoszczą u mnie na pazurach w tym okresie.


      Pierwszy z nich to piękny błękit od Sally Hansen czyli Pacific Blue, kiedyś się bałam takich kolorów teraz po prostu jest uwielbiam , idealny na wiosnę i lato. Jedyne co mnie w nim denerwuje to, to że barwi paznokieć i skórę przy zmywaniu. Następny cudak to brat, Sally Hansen - Sun Kissed czyli stonowana pomarańcza, koleżanki w pracy również zachwalają sobie ten kolor, idealnie będzie wyglądał z opaloną skórą, wadą tego koloru jest to że straszne smugi się robią i musiałam malować dwa razy prawą dłoń.

     Kolejny lakier to coś co bym normalnie nie wybrała, nie przepadam jakoś za kolorem różowym, ale w dni kiedy chce się poczuć bardziej dziewczęco nakładam lakier z Inglota o numerze 361 jest to mój pierwszy lakier z Inglota, niestety nie trzymają się one u mnie zbyt długo, ok 2 dni max ale kolor jest słodki, kremowy nie za ostry róż. Ostatnie dwa lakiery to Essie- Nice is Nice oraz Wibo nr 123. Essie to jasny wrzosowy kolor, naprawdę ciężko go uchwycić aparatem, większość osób woli jego brata Lilacism który jest bardziej fioletowy. Lakier Wibo jest ciemniejszym fioletem ale nadal pastelowym, niestety nie mam jego zdjęcia na paznokciach bo połamały mi się wszystkie. Na razie gościu u mnie tylko odżywka Eveline 8w1 i czekam cierpliwie kiedy mi odrosną :D.


 A jakie wy lubicie lakiery wiosną, może coś polecacie ?
Pozdrawiam :D !

7 komentarzy on "Wiosenne lakiery..."
  1. wszystkie boskie ;) uwielbiam lakiery:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice is Nice bardzo lubię :) Ostatnio zakochałam się bez pamięci w Mint Candy Apple i ten kolor zdecydowanie mogę Ci polecić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię MCA, dla mnie to kolor bardziej na lato, przy mojej bladej skórze nie wygląda tak super teraz.

      Usuń
  3. oj cały spory wpis poświęciłam wiosennym lakierom u siebie:)

    OdpowiedzUsuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature