Nails | Bahama Mama & Buy me a Cameo

czwartek, 16 maja 2013
   
 Witam wszystkich, dziś pokazuję raczej nie na miejscu wzór i kolory na paznokciach z racji z tego że za oknem świeci słońce i jest gorąco. Ale podoba mi się efekt, bardzo elegancki, no i mogłam wykorzystać swoje nowe zdobycze które upolowałam w Hebe dzięki Iwetto :). Od razu mówię że na dwóch lakierach się nie skończyło, ale o tym w kolejnej notce.

       Jako bazy jak zwykle użyłam odżywki z Eveline 8w1 w końcu moje paznokcie są zdrowsze i mocniejsze. Na bazę nałożyłam dwie warstwy lakiery Essie- Bahama Mama, jest kryjący ale ja niezależnie od tego zawsze kładę na pewności 2 :). Gdy malowałam paznokcie nie miałam sondy (dziś kupiłam w Naturze za całe 8,99 zł) więc do zrobienia kropek wzięłam wsuwkę do włosów, nałożyłam trochę lakieru Essie- Buy me a Cameo na pudełko od zapałek i okrągła stroną wsuwki maczałam w lakierze i robiłam kropki, niestety nie wyszły mi wszędzie równie ale myślę że nie poszło mi tak źle. Jako top coatu użyła Sally Hansen Insta-Dri bez którego nie mogę żyć, a przynajmniej malować paznokci. Efekt mi się strasznie podoba i pewnie nie raz zagości na moich paznokciach.




I tak właśnie prezentuje się moje zdobienie. Jak widać mała kropka, a dodaje uroku całemu manicure. Dajcie znać o myślicie o takich małych akcentach na paznokciach.
Pozdrawiam,


8 komentarzy on "Nails | Bahama Mama & Buy me a Cameo"
  1. Też na dwóch nie poprzestałam ;) Śliczne kolory wybrałaś,a manicure uwodzi swoją prostotą :) Skąd masz pierścionki, poluję właśnie na takie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze że lakieru nadal mnie kuszą ale walczę ze sobą. Pierścionki kupiłam w River Island w Promenadzie za całe 9zł za 2 sztuki, są 3 rozmiary S,M i L :D

      Usuń
    2. To taniocha :D Dzięki za odpowiedź :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nie maluje juz paznokci bez niego po prostu jest cudowny :D

      Usuń
  3. też używam SH Insta dri:) mam już drugą buteleczkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze kończę moją pierwszą ale kusi mnie żeby spróbować Seche Vite :)

      Usuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature