TAG: Mój zwierzęcy przyjaciel...

niedziela, 12 maja 2013



1)Jak nazywa się twój zwierzak?
Mój zwierzak nazywa się Niesia :)

2)Jakie to zwierzę i jakiej jest rasy
Kotka dachowiec

3) Jak długo jest już z tobą?
Niesia jest z nami już prawie 5 lat

4 )Jak znalazł się w twoim domu?
Moja mama znalazła ją na drzewie koło swojej pracy, przez 2 tygodnie ją tylko dokarmiała, potem nadchodził mróz i postanowiłyśmy ją przygarnąć

5) Ile ma lat?
Ok. 5 lat

6) Co jest dziwnego w charakterze twojego zwierzaka?
Pomimo że to moja mama ją znalazła to ze mną nawiązała więź i tylko mnie słucha. Niesia lubi aportować również wychodzi świetnie na zdjęciach ale nie lubi pozować :). 

7) Co twoja relacja ze zwierzakiem dla ciebie znaczy?
Jest bardzo oddana, co noc śpi przy mojej głowie i lubi mnie masować łapkami. 
Niesia to moja towarzyszka, nawet chodzi ze mną się kąpać siada sobie na pralce i patrzy jak ja się kąpie (creepy), jest ze mną gdy się budzę i zasypiam. Jest to pierwszy zwierzak w rodzinie który się tak ze mną związał więc cieszę się bardzo że trafiła do naszego domu.

8) Najmilsze wspomnienia związane z Twoim zwierzakiem
Gdy była maluchem, lubiła mi sie kłaść pod szyją i czytać ze mną książki i oglądać filmy.

9) Jak nazywasz swojego zwierzaka
Niesia, Nena i Misia.







Taguję wszystkich miłośników zwierzaków!
Pozdrawiam :)

9 komentarzy on "TAG: Mój zwierzęcy przyjaciel..."
  1. śliczna, do schrupania! ;)
    Ja niestety straciłam tej zimy dwa futrzaczki i aktualnie jestem samotna, ale jest szansa że będę kocią mamą już we wrześniu, z czego się bardzo cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem co czujesz, przed Niesia sama straciłam 2 kotki ;( ale nowy kociak wniesie trochę szczęścia i miłości do życia :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Awwwww....pieknosci slicznosci,uwielbiam caluje mrrryyy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kotka jest przesłodka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej ale słodki kotek <3
    Masz ochotę na wzajemne obserwowanie?Jesli tak to zaobserwój i napisz u mnie w komentarzu ,wtedy ja zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature