Instagram #4 - Maj

niedziela, 2 czerwca 2013
Maj to chyba jak najgorszy miesiąc dla mnie, brak motywacji, ogólne zmęczeniem, fatalna pogoda. Mam nadzieję że czerwiec będzie zdecydowanie lepszy, fakt przede mną jeszcze sesja która mnie powoli przeraża ale damy rade :). Maj to też taki miesiąc w którym mój blog trochę się rozszerzył, aż 23 członków nie no szaleństwo, dzięki każdej osobie która tutaj zagląda i mam nadzieję że dalej będzie.


 
 1. Małe zakupy w Sephorze i River Island.../ 2. Mała wycieczka do Skierniewic na obiad
3.Uwielbiam Gwyneth / 4. Spacer z Zoją... jak jeszcze było słonecznie


 5. Karmienie wiewiórek w Parku Skaryszewskim / 6. Niesia jej nie mogło tu zabraknąć
7. Grill klasowy / 8. Intruz - Stephenie Meyer zdecydowanie wole od Zmierzchu 


 9. Caramel Cupcake dla mnie idealny nude / 10. Małą przerwa w pracy
11. Takie małe 4 litry piwa / 12. Słit focia z rąsi.

Pozdrawiam 

2 komentarze on "Instagram #4 - Maj"
  1. To obie uwielbiamy Caramel Cupcake :D W ogóle lakiery z tej serii są super. Tak samo jak Twoja kicia - przesłodka *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomagała robić zdjęcia na bloga :). Jak na razie to moj pierwszy lakier z tej serii ale przyznaję jest super :D

      Usuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature