Nails | Essie, Go Ginza

poniedziałek, 17 czerwca 2013
     



Cześć wszystkim, wiem że nie było mnie długo ale dopadła mnie sesja, na szczęście połowa już zaliczona i za mną, ale za dwa tygodnie kolejna bitwa. Z racji tego iż mam dziś wolne i w końcu mogę trochę poleniuchować, piszę dla was notkę. Dziś mała recenzja jednego z lakierów Essie czyli Go Ginza, liliowy pastel zamknięty w buteleczce.


  Niestety nie polubiłam się z nim za bardzo. Nie bardzo pasuje mi do mojej karnacji i powiem szczerze że wytrwał u mnie na paznokciach tylko 2 dni bo coś mi w nim nie grało. Dam mu jeszcze jedną szanse jak się trochę opale mam nadzieję że wtedy się polubimy, ponieważ kolor mi się naprawdę podoba. Go Ginza to niestety limitka i nie można jej normalnie dostać w stacjonarnych drogeriach ale w internetowych na pewno.

  Jako bazę jak zwykle nałożyłam Eveline 8w1, mam ochotę wypróbować jakaś inną bo już mi się kończy buteleczka więc zobaczymy, oczywiście 2 warstwy lakieru Essie i jako top coat mój ukochany Sally Hansen Insta-Dri, niestety mi się skończył, a dokładnie zrobił się taki glut że nie dało się z nim nic zrobić, po prostu tragedia bo zostało mi prawie połowę lakieru, zastanawiam się czy tym razem nie spróbować Essie Good to Go albo Seche Vite.





Muszę powiedzieć że to chyba mój pierwszy nie wypał jeśli chodzi o Essie reszta kolorów jest po prostu cudowna i świetnie wygląda na moich pazurach. A wy miałyście jakieś lakierowe wpadki?

Pozdrawiam,

8 komentarzy on "Nails | Essie, Go Ginza"
  1. Również nie jestem zachwycona tym kolorem. Podoba mi się, ale źle mi się go nosiło, więc jestem trochę niepocieszona wobec wszechobecnych zachwytów nad tym kolorem. Mam całe mnóstwo innych Essiaków, w których czuję się o niebo lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak samo się czuję, już bardziej mi się podoba Nice is Nice który jest bardziej szary.

      Usuń
  2. a mi się kolor podoba i takie pastele mi służą :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem szczerze że to pierwszy pastel który mi nie pasuje, a szkoda bo kolor cudny

      Usuń
  3. Mi się niemiernie podoba i lubię tego typu pastelowe odcienie fioletu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dam mu szanse jeszcze, a moze na stopach bedzie dobrze wygladal :D

      Usuń
  4. a mi ten kolor się podoba :) lubię takie pastele

    OdpowiedzUsuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature