Nails | Cashmere Bathrobe

niedziela, 20 października 2013
  
  Cześć wszystkich dziś szybka notka paznokciowa...i jak zwykle pokazuje wam Essie ehhh, a dokładnie, a Cashmere Bathrobe z jesiennej kolekcji 2013. Ogólnie w kolekcji znajduję się 6 kolorów, do mojej paczki dołączyły 3 z nich, wcześniej wspomniany CB, After School Boy Blazer i Twin Sweater Set, reszta mi jakoś nie wpadła w oko ale kolekcja jest dostępna w Super-pharm więc można rzucić okiem.

Co najfajniejsze kolory te są bardzo dobrze na pigmentowane więc tak na prawdę wystarczy jedna warstwa lakieru i zrobione. Tutaj nałożyłam gdzie nie gdzie 1 lub 2 warstwy żeby nie było prześwitów. Jako bazę nałożyła dobrze już znaną odżywkę 8w1 z Eveline, a utrwaliłam wszystko Sally Hansen Mega Shine.



  Cashmere Bathrobe sam w sobie to ciemny szaraczek z delikatnymi srebrno-zielonymi drobinami, to chyba mój ulubieniec z całej kolekcji i to pierwszy lakier z drobinami od bardzo dawna w mojej kolekcji.

A jak wam się podoba? Polecacie jakieś lakiery na jesień-zimę?
Pozdrawiam i zapraszam do komentowania

5 komentarzy on "Nails | Cashmere Bathrobe"
  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki, choć obecnie są w gorszym stanie i dość krótkie ale mam nadzieje że dojdą do siebie :D

      Usuń
  2. Very good post,dear.Your blog is so nice :)
    Would you mind checking out mine and following if you like it?
    Keep in touch love!

    OdpowiedzUsuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature