Top Social

September favourites...

czwartek, 17 października 2013

Witam wszystkich, trochę późno na ulubieńców września ale ja po prostu mam taki wolny zapłon. Dosyć sporo rzeczy się uzbierało. Trochę kolorówki, trochę do pielęgnacji ale i również serial i album który mi nawet towarzyszy przy pisaniu.


Z kolorówki uzbierały się aż 4 produkty, na pierwszy ogień idzie chyba mój ulubiony cień w kremie czyli Estee Lauder Pure Color Stay-on Shadow Paint w kolorze 06 Cosmic czyli rdzawy brąz ze złotymi drobinami. Idealny dla zielonych i niebieskich oczu, idealnie wydobywa barwę tęczówki. Powiem szczerze że to jest mój numer jeden jeśli chodzi o cienie w kremie.Więcej o nim wkrótce w notce o cieniach w kremie. Kolejna rzecz to błyszczyk z Benefitu w kolorze Coralista, pisałam o nim w notce o palecie z Benefit: - CLICK - więcej nie będę się rozpisywać. Rzecz która mnie zdziwiła to maskara z Maybelline, wersja normalna Colossal jest dla mnie tragedią, wybrałam Smoky Eye bo było po 9 zł w Super-pharm i jest to chyba najlepiej wydane 9 zł w moim życiu, uwielbiam ją za to że świetnie pogrubia i wydłuża moje rzęsy i jest to prawdziwa czerń, na pewno kupie ponownie. Ostatnia rzecz z kolorówki to bronzer z Boujoisa, nie mogę się pogodzić z tym że moja opalenizna z twarzy zeszła całkowicie, a reszta ciała jest jeszcze minimalnie opalona. Wszystkie moje podkłady są jasne więc żeby dopasować twarz do reszty codziennie opalam się czekoladowym bronzerem. Nie robi smug, idealny dla mnie kolor, a i super wygląda jako cień w załamaniu.

Co do pielęgnacji to tutaj skromniej, od dawna przymierzam się do marki Korres, uwielbiam ich produkty, kupiłam sobie paczkę próbek w Sephorze i tam właśnie znalazło się to super mega zaje*iste masło do ciała o zapachu Guavy. Na prawdę mała ilość starczy żeby się wysmarować, a nawilżenie jest super i długo się utrzymuje. Co do zapachu, pewnie sama bym nie wpadła żeby wybrać Guave ale pięknie pachnie, nie nachalnie, słodko i owocowo. Dwa następne produkty lądowały na mojej twarzy codziennie, pierwszy z nich to Garnier Hydra Adapt do cery zmęczonej i pozbawionej blasku. Jest to świeżynka jeszcze ale na razie nie mogę nic złego o nim powiedzieć, nawilża, rozjaśnia twarz czyli swoją funkcje spełnia chyba pierwszy krem na dzień który mi na prawdę pod pasował, nie przetłuszcza twarzy, podkład na nim dobrze leży, ma lekką żelową konsystencję i łatwo się wchłania. Kolejne cudo to Bioderma Photoderm AKN Mat SPF 30 z właściwościami matującymi i walczący z niedoskonałościami na twarzy. Cudnie matuje twarz czasami jak za dużo go nałożę to czuje jak by skóra była sucha więc trzeba uważać ale idealnie sprawdzał się w lato i teraz równiez, nie polecam dla skóry normalnej i suchej.

Jeśli chodzi o nie kosmetycznych ulubieńców to są aż dwa. Numer jeden to serial do którego powróciłam po jakimś czasie, a dokładnie chodzi o Grę o Tron. Pierwszy i drugi sezon oglądałam na bieżąco, lecz jeśli chodzi o 3 po 2 odcinkach porzuciłam serial, coś mnie w nim denerwowało i przestałam oglądać. Ale ostatnio coś mnie naszło i tak mówię obejrzę jeden odcinek...taaa i trzy dni poźniej sezon 3 skończony i czekam na kolejny. Kolejny ulubieniec związany jest z muzyką, a dokładnie chodzi o nowy album Kings of Leon - Mechanical Bull, długo go wyczekiwałam i teraz nie mogę się oderwać, towarzyszy mi w drodze do pracy, przy treningach, przed zaśnięciem. Normalnie uwielbiam i polecam jeśli ktoś lubi taką muzykę :) Moje ulubione kawałki to "Tonight" i "Beautiful War".



A wy macie coś godnego polecenia nie koniecznie kosmetycznego?
Pozdrawiam i zapraszam do komentowania.


4 komentarze on "September favourites..."
  1. Jakie przyjemne denko i moja ulubiona maskara.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba mogę powiedzieć że to też moja ulubiona :D

      Usuń
  2. Mnie Gra o tron zirytowała po pierwszym sezonie ;) Wolę jednak prozę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pewnie jak bym przeczytała cała serię też by mnie wszystko irytowało, ale jak na razie książki tylko stoją nie czytane na półce :D

      Usuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature