Cookie?

środa, 22 lipca 2015
Witam wszystkich, dziś post dla łakomczuchów. Z racji, że niedawno się przeprowadziłam w inne rejony Warszawy musiałam rozejrzeć się w terenie. Jaka była moja radość kiedy odkryłam sklep ze słodyczami kilka domów dalej. Yupi! Nie są to popularne w Polsce słodycze jakie możemy dostać w Żabce, Auchan itd. Scrummy.pl to sklep w którym możemy znaleźć smakołyki z innych krajów, a ciężko jest u nas je dostać. Znajdziemy kilka łakoci z Azji, Ameryki czy Wielkiej Brytanii.


Niestety mam to do siebie że uwielbiam ciastka, ciasteczka, żelki, cukierki i mnóstwo innych rodzai łakoci, więc musiałam odwiedzić to miejsce. Możemy zamawiać ze sklepu online bądź kupować stacjonarnie. Jako że byłam dziś tam pierwszy raz i akurat trafiłam na właściciela to rozejrzałam się dokładnie i wzięłam moje ulubione Pop Tartsy o smaku czekoladowy (oooo tak!), Nerds oraz Pocky o smaku zielonej herbaty. Dwa ostatnie produkty będę dopiero testować ponieważ nigdy nie mogłam ich dostać w Polsce. Asortyment nie jest duży, ale po rozmowie Pan zapewniał mnie że dopiero się rozkręcają i idzie do nich nowa dostawa z USA. A ile to kosztuje? No niestety ceny nie są niskie, ponieważ są to produkty które ktoś importuje na swoja rękę ale od czasu do czasu można sobie pozwolić na małe co nieco. W sklepie możemy również zakupić napoje gazowane, sosy, lizaki z robakami czy o smaku tequili.


A teraz co do zakupów, kilka godzin później...

Pocky, Green Tea flavour jest to tajski produkt. Lekkie paluszki zbożowe, które są pokryte polewą o smaku zielonej herbaty. Pierwsze wrażenie? Fu zielona herbata, mocny smak ale później człowiek przyzwyczaja się i zajada jeden za drugim ale niestety jest ich mało, minęła chwila i już się skończyły. Jestem ciekawa też innych smaków, wiem że na stronie są dostępne jeszcze o smaku czekoladowym, czekoladowo-bananowym oraz truskawkowym. Ich cena to 13 zł.

for the Love of Nerds to drobne twarde cukierki, te akurat są o smaku truskawek czyli różowe oraz winogron czyli fiolet. Zamknięte są w kartoniku z podziałką na dwa smaki. Niestety pudełko ciężko się otwiera więc moje zostało po prostu rozerwane. Ciekawe w smaku, ale nic ekscytującego. Cena takiej paczki to 6 zł.

Kellogg's Pop Tarts, czyli małe ciasta z nadzieniem. 4 foliowe opakowania, a w nich po 2 ciastka w środku. Można je jeść na dwa sposoby, na zimno czyli normalnie po otwarciu gotowe do spożycia oraz na ciepło czyli wkładamy pop tartsa do tostera bądź mikrofalówki na 15-30 sekund. Zdecydowanie wolę drugą wersję, nadzienie po wyjęciu z tostera nam się rozgrzewa i przy jedzeniu smakuje to po prostu lepiej. Niestety nie jest to popularny produkt w Polsce, a dodatkowo dość drogi ceny od 25-30 zł za opakowanie. Zaletą zaś jest różnorodność smaków, ja akurat kupiłam czekoladowe, w ofercie widziałam też z brązowym cukrem i cynamonem. Za granicą możemy również kupić o smaku malin, jagód, truskawek itd. Pop Tarts można również kupić w sklepach Kuchnie Świata cena jest podobna, a czasami mają inne smaki.





Mam nadzieję, że kogoś zainteresował ten wpis i może wypróbuje coś z tych produktów.

Pozdrawiam,
Joyofjelly

2 komentarze on "Cookie? "
  1. Odpowiedzi
    1. Na pewno warto spróbować, jeśli chodzi o Pocky to o smaku jagodowym są niesamowite :)

      Usuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature