Top Social

Day off...

niedziela, 26 lipca 2015
Witam witam wszystkich, dziś mały haul zakupowy. Miałam nic nie kupować tylko przyjść zakupić jedną rzecz i wrócić do domu na spotkanie z przyjaciółką. Pech chciał że ona spóźniała się, a mnie się po prostu nudziło i dawno nic sobie nie kupiłam.


Pierwsza wizyta w Yves Rocher, na prawdę pierwsza, nigdy w tym sklepie nie byłam, chociaż zdarzyło mi się pracować naprzeciwko jednego ze sklepów parę lat temu. Jako że kończył mi się szampon do włosów, a akurat czytałam kilka dni wcześniej o Monoi de tahiti to postanowiłam spróbować co i jak. Jest to szampon-żel pod prysznic, jego pojemność to 150 ml, a cena to 15 zł. Już raz go wypróbowałam bo nie mogłam się oprzeć zapachowi który kojarzy mi się po prostu z wakacjami gdzieś na bezludnej wyspie. Szampon bardzo dobrze się pieni, a włosy są po nim sypkie i nie wysuszone, ale więcej będę mogła zauważyć po późniejszym stosowaniu.

Chodząc tak po galerii i chodząc zobaczyłam też mały sklepik Ziaji i też postanowiłam zajrzeć bo akurat teraz przypomniało mi się że kończy mi się mgiełka z The Body Shop, a akurat chciałabym spróbować coś innego no i tu trafiłam na serię z liśćmi Manuka, tonik ma za zadanie zwęzić pory oraz oczyścić skórę, spróbujemy zobaczymy. Jak już tak szaleje to zauważyłam też kremy pod oczy to wybrałam na szybko krem pietruszkowy można go również stosować na powieki i walczy on ze zmarszczkami, próbowałam go kilka razy już. Dobrze się rozprowadza na skórze, szybko się wchłania i tylko tyle mogę na jego temat się wypowiedzieć na razie. Ceny produktów z Ziaji są niskie, krem kosztował ok 6 zł a tonik ok 8 zł. Oby działały, a będę szczęśliwa.


Któraś z Was używała może tych produktów?
Pozdrawiam,
Joyofjelly
4 komentarze on "Day off..."
  1. ja za ziajka nie przepadam i miałam tą pastę z liścikami z manuki i zupełnie u mnie nie działa :) ale oby CI się sprawdziły produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno Ziaji nie uzywalam wiec jestem ciekawa tych nowych produktow.

      Usuń
  2. Ciekawi mnie ten tonik, bo pasta oczyszczająca bardzo fajnie się u mnie sprawdza ; )

    OdpowiedzUsuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature