Drink Me!

czwartek, 30 lipca 2015
Witam, dziś coś z innej beczki. Mam dla Was świetny przepis na smoothie. Lekkie, orzeźwiające i bardzo szybkie w przygotowaniu. Od 2 tygodni wraz z chłopakiem raczymy się na śniadanie właśnie jakimś sokiem. Niestety mamy mało okazji do jedzenia warzyw jak i owoców, więc przynajmniej tak możemy uzupełnić braki witamin i minerałów. Najczęściej jednak używamy owoców z dodatkiem 1 warzywa ostatnio był to jarmuż, a od jutra zaczynamy ze szpinakiem. Staram się korzystać z owoców sezonowych bo później ciężko będzie je dostać.


Do soku potrzebujemy:
1 pomarańczy
2-3 liście jarmużu
100g truskawek
1 plasterek arbuza

Pierw oczywiście nie zapominamy o umyciu owoców. Obieramy pomarańcze i kolejność akurat tutaj jest dowolna, chociaż ja zazwyczaj zaczynam od jarmużu i pomarańczy, później dodaje resztę. Składniki wystarczają na jakieś 400 ml soku, oczywiście w zależności od tego jak dużo użyjecie arbuza i jak bardzo soczysta będzie pomarańcza. Wit. A, wit. e, wit. B12, wit. C, wapń, żelazo, magnez, fosfor i wiele wiele innych minerałów i witamin dostarczamy dzięki temu sokowi. Nie zapominajcie również spożywać owoców i warzyw w ciągu dnia, niestety jedno smoothie rano nie uzupełni wszystkich potrzeb naszego organizmu.



Robicie smoothie? Jeśli tak to napiszcie jakie.
Pozdrawiam,
Joyofjelly

6 komentarzy on "Drink Me!"
  1. Pyszna mieszanka smakowa, samo zdrowie!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja robię chociaż nie jakoś często ale naprawdę lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeżeli muszę szybko coś zjeść to zazwyczaj zajadam owsiankę :)

      Usuń
  3. Ja lubię chrupać owoce i warzywa, więc nie robię smoothies.

    Ale jakie fajne masz to coś, w kształcie truskawy? (To deska do krojenia? ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Antypoślizgowa deska z Pepco :) jest świetna. Ja też lubię chrupać ale rano nie bardzo mam czas :)

      Usuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature