For two...

czwartek, 27 sierpnia 2015
Witam wszystkich. Za oknem słońce, jeszcze trochę lata nam zostało więc czas na sok. Jestem akurat w trakcie pisania pracy licencjackiej więc mało mam czasu na inne przyjemności ale 5 minut na takie pyszności można poświęcić. Przepis który Wam dzisiaj pokaże jest dla dwóch osób albo dla kogoś kto po prostu będzie chciał wypić dwie szklanki :).


Do soku potrzebujemy:
2 pomarańcze
1 banan
garść szpinaku
1 łyżeczka siemienia lnianego
1/4 ananasa

Ja na początek zawsze wrzucam jako pierwszy szpinak, później pomarańczę, siemię lniane, ananas i na samym końcu banana ponieważ wtedy możemy zobaczyć jak bardzo płynny sok nam wychodzi i ile możemy dodać banana żeby go zagęścić. Koktajl jest bardzo orzeźwiający i lekki. A czemu siemię lniane? Ponieważ zawiera dużo minerałów takich jak magnez, żelazo, wapń i cynk oraz witaminy B6 i B1. Ananas jest również świetny jeśli ktoś uprawia sport i się odchudza ponieważ bromelaina która jest zawarta w tym owocu przyspiesza przemianę materii oraz świetnie wpływa na stawy, nic tylko się zajadać. Mam nadzieję że któraś z Was się skusi :).



Pozdrawiam,
Joyofjelly

2 komentarze on "For two..."
  1. To moje ulubione połączenie, chociaż zazwyczaj miksuję samego ananasa z bananem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My tak z ananasem średnio się lubimy :) chyba że na pizzy :P

      Usuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature