Green Power....

sobota, 8 sierpnia 2015
Witajcie, dziś kolejny post z serii koktajli i zdrowego odżywiania. Ostatni post tego typu chyba się spodobał, a że ten koktajl na prawdę smakuje niesamowicie. Chyba jeden z lepszych jakie mi wyszły więc dzielę się nim z Wami. Jak mówiłam poprzednio, używam tylko jednego warzywa i tym razem padło na szpinak. Ostatnio też wpadłam na pomysł żeby do koktajli dorzucać siemię lniane lub nasionka chia (wiem, odkrycie roku :P).


Do soku potrzebujemy:
1 banan
2 kiwi
1 pomarańcza
garść szpinaku


Obieramy kiwi, kroimy banana, obieramy pomarańczę, myjemy szpinak i do dzieła. Składniki jak zwykle wystarczają na 350 ml i jednak ostatnio coraz częściej kupuje owoce i warzywa w Almie. Może drożej, ale jestem zawsze pewna że owoce będą soczyste. Przeglądając też mrożonki w sklepie napotkałam się na gotowe koktajle zamrożone. Były tylko dwie opcje do wybrania np. ananas i banan w cenie 4 zł i produktów jest na 250 ml soku. Koktajl dostarcza nam dużo witaminy C, żelaza, magnezu, fosforu i potasu. 




Czy któraś z Was kiedyś próbowała zjeść kiwi ze skórką?
Pozdrawiam,
Joyofjelly


16 komentarzy on "Green Power...."
  1. Nie przepadam za szpinakiem, ale spróbowałabym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez nie ale tutaj akurat nie jest wyczuwalny :)

      Usuń
  2. Nie próbowałam jeszcze koktajli ze szpinakiem jak na razie piję tylko owocowe, ale Twój wygląda pysznie mógłby mi zasmakować:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takiej mieszanki nie miałam jeszcze okazji wypróbować, ale wszelkiego rodzaju koktajle owocowo-warzywne wręcz uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To warto czytać, niedługo dodam nowy przepis :)

      Usuń
  4. Myślę,że pomysł jest ciekawy, i ten kolor;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szpinak dodaje zawsze ostry zielony kolor :D

      Usuń
  5. Kiwi ze skórką jeść? Nie, nie próbowałam. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brzmi dziwnie ale podobno jest nawet smaczniejsze ze skórką :D

      Usuń
  6. Piłam taką mieszankę, pyszna ;) Nigdy nie próbowałam ze skórką, ale też raczej raczej nie spróbuję :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój facet właśnie się zajada ze skórką, chyba nigdy nie skosztuje :)

      Usuń
  7. Nigdy nie jadłam kiwi ze skórką! Też lubię dodawać szpinak do owocowych wariacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiele lat się wzbraniałam przed szpinakiem tak teraz to najlepszy dodatek do smoothie ;)

      Usuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature