Nails | Kiko, Emerald

środa, 5 sierpnia 2015

  Cześć wszystkim, dziś krótka notka na temat nowego lakieru z Kiko który pokazywałam w notce niżej. Pierwszy raz na żywo spotkałam się z tą marka i od razu zdecydowałam się na zakup. W oko wpadł mi piękny szmaragdowy kolor który dla mnie jest idealny na każdą porę roku (no może bez wiosny). Lakier nazywa się Emerald nr 34 jest z kolekcji Power Pro i kosztuje 25 zł.

Jako bazę pod lakier nałożyłam odżywkę z O.P.I Nail Envy Sensitive & Peeling. Niestety od jakichś 8 miesięcy mam problem z paznokciami które rozdwajają się i łamią. Próbowałam już wielu odżywek, ale jeszcze nie trafiłam na tą która, uratowałaby mi paznokcie. Lakier Kiko nałożyłam dwukrotnie by nie było żadnych prześwitów. Warstwy bardzo szybko schły co mnie miło zaskoczyło, w dodatku kolor był soczysty. Na koniec na paznokcie wylądował mój chyba ulubiony Seche Vite, moja pierwsza butelka, a wiem że na pewno kupię ponownie.

Kolor w butelce jak i na paznokciach wygląda tak samo, ale niestety zdjęcia tego nie oddają. Warto zajrzeć na stronę internetową. Klik tutaj! Co do wytrzymałości ciężko mi niestety powiedzieć bo nosiłam go 2 dni (praca) ale po zmywaniu i sprzątaniu nie było śladu. Minusem jest zmywanie ponieważ kolor barwi paznokcie ale pasta do zębów w dłoń i już są białe.



Używałyście jakiś innych lakierów z Kiko? Może macie jakiś ulubiony?
Pozdrawiam,

4 komentarze on "Nails | Kiko, Emerald"

Auto Post Signature

Auto Post  Signature