Top Social

Nails | Urodzinowe paznokcie od Essie i Golden Rose

poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Witam wszystkich! Z racji tego, że jutro są moje urodziny, krótki wpis o paznokciach które sobie pozwoliłam zrobić na tę właśnie okazję. Do pracy niestety nie bardzo mogę nosić brokat, ale jutro akurat nie ma kierowniczki, więc czemu nie? Ostatnio przechodząc obok stoiska Golden Rose zauważyłam piękne brokaty no i tak dwa do mnie wpadły.

Jako bazę jak zwykle nałożyłam odżywkę z O.P.I Nails Envy, niestety raczej do niej nie powrócę ,więc jeśli któraś z Was zna jakąś dobra odżywkę chętnie spróbuję. Na palec serdeczny obu dłoni nałożyłam brokat z Golden Rose z kolekcji Jolly Jewels w nr 102. Jest to kryjący lakier, więc nie musiałam nakładać pod niego koloru. Po kilku minutach powtórzyłam malowanie i było gotowe. Na resztę paznokci nałożyłam biały lakier Blanc z Essie. Nigdy nie lubiłam nakładać białego lakieru bo nigdy nie wychodził równo, ale ten jest tak kremowy i kryjący że nie ma z nim problemu, a samo malowanie jest przyjemne. Żeby lakier szybko wysechł nałożyłam przyspieszać z Seche Vite i po chwili paznokcie były suche.

Ostatnio moje skórki są strasznie przesuszone, dlatego postanowiłam pomalować je grubą warstwą olejku do skórek z Sally Hansen z witaminą E. Bardzo fajny i wydajny produkt. Więc tyle mojego szaleństwa. Niestety cały jutrzejszy dzień w pracy więc nigdzie nawet na miasto nie wyskoczę, tyle radości z urodzin hahaha :).





Pozdrawiam,


Post Comment
Prześlij komentarz

Auto Post Signature

Auto Post  Signature