Not again...

niedziela, 2 sierpnia 2015
Cześć wszystkim i znowu zakupy, prezenty od chłopaka i takie tam. Z racji, że rzadko mamy dla siebie czas i w dodatku mój facet nie zna Warszawy bo ze Śląska przybył do mnie, chciałam go zabrać do Arkadii, ale po drodze wstąpiliśmy do Złotych Tarasów po kilka rzeczy.


Pierwsza misja w Złotych Tarasach to Bath and Body Works. Sklep który odwiedzam kilka razy w roku aby uzupełnić zapasy świeczek ale nie tym razem, pod koniec czerwca kupiliśmy sobie mydełko w płynie i zapach jest po prostu cudowny i utrzymuje się po umyciu przez chwilę. Niestety produkt mało wydajny, cena regularna to chyba 29 zł, na promocji można kupić za 19 zł. Na szczęście i tym razem tak się zdarzyło promocja 2 za 40 zł, do koszyka wpadło mydło o zapachu "Papaya Sunset" oraz "Lush Bamboo Waterfall" dwa zapachy bardzo letnie i słodkie, na pewno miło będzie się myło nimi ręce. Wpadliśmy też do Yves Rocher po zapas szamponu z Monoi ahhh nie chce żeby się kończył. Przy okazji Pani zaproponowała założenie karty stałego klienta, a czemu nie. W gratisie dostałam tusz do rzęs "Sexy Pulp" który ma za zadanie pogrubiać rzęsy, zobaczymy jak się sprawdzi.

Następny cel to była Arkadia, niestety rzadko tutaj bywam bo za daleko od domu. Z racji takiej ze obchodziliśmy 7-miesięcznice mój K chciał sprawić mi prezent więc wpadliśmy do Kiehl's. Markę znam tylko z blogów, w sklepie stacjonarnym nigdy nie byłam ale teraz już wiem że będę tam wpadać. Kończy mi się krem do twarzy oraz pod oczy więc hmmm kupmy coś :). Trafiło na krem pod oczy z olejkiem z awokado, słyszałam o nim na blogach oraz youtubie więc on napewno musiał wylądować u mnie i na pewno pojawi się recenzja. Drugi produkt to Ultra facial cream z wyciągiem roślin pustynnych, jego zadaniem jest po prostu nawilżenie skóry, zobaczymy jak się sprawdzi. Dostałam też mnóstwo próbek, maseczkę, peeling oraz serum do twarzy. Ostatni sklep do jakiego zajrzeliśmy to Kiko tu taka sama sytuacja jak z Kiehl's tylko tutaj nawet nie wiedziałam, że jest sklep w Polsce :). Jako że kolorówki mam wystarczająco, a lakierów zawsze mi mało zdecydowałam się na lakier z serii Power Pro w kolorze Emerald. Piękna szmaragdowa zieleń, szkoda tylko że do pracy odpada. Jego cena to 25 zł.



No i tyle z moich zakupów. Może używałyście którego z tych produktów?
Pozdrawiam,
Joyofjelly

14 komentarzy on "Not again..."
  1. kremu z kiehls CI zazdroszczę daj znać jak się sprawdza :) a mydełko B&B też z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno napisze recenzje o obu produktach :) B&B mydla super zapachy ale 1 starcza tylko na miesiac więc jesli jakas promocja to na pewno warto sprobowac ale w regularnej cenie pewnie bym nie kupila.

      Usuń
  2. Ah miałam Kiehl'sa z awokado pod oczy - coś cudownego, na pewno do niego wrócę, ale na Truskawce ma teraz zabójczą cenę. Szkoda, że sklep firmowy jest tylko w Wawie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W stacjonarnym kosztuje 105 zł o ile się nie mylę, ale na krem pod oczy warto wydać troszkę więcej :). Mam nadzieje że Kiehl's jak i B&B rozszerzą swoja działalność na inne miasta.

      Usuń
  3. Znam mydła z BBW, ale akurat tych, które kupiłaś, nie miałam. Muszę napaść Kiehl w końcu, ale strasznie mi teraz nie po drodze do Arkadii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te mydła z BBW są z nowej kolekcji :). Ja w arkadii byłam pierwszy raz od roku jak nie więcej.

      Usuń
  4. Bardzo kuszą mnie kosmetyki, jak i świece BBW, ale niestety nie mam do nich dostępu ;( Z Twoich zakupów miałam tusz i żel z YR. Tusz przepięknie rozczesuje rzęsy, ale niestety u mnie bardzo słabo się trzymał.. a żel nie przypadł mi do gustu ze względu na zapach ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. próbowałam raz tego tuszu z YR ale ta szczotka gigant nie jest latwa w obsludze :)

      Usuń
  5. Lubie mydła B&BW jednak ja wolę te w piance :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś na pewno sprobóje i w piance ale nie wiem jak u nich z wydajnością :)

      Usuń
  6. pierwszy raz widzę takie kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam żadnego z tych kosmetyków, ale lakier ma śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature