TAG | Liebster blog award...

środa, 30 grudnia 2015
Witam wszystkich, dzięki Klaudii z bloga Make-up Kakuna zostałam nominowana do Liebster blog award czyli LAB. Niestety większość blogów które obserwuję ma dużo czytelników więc nie mam kogo tak na prawdę nominować...ups.

(obrazek stworzony przeze mnie)

A oto moje odpowiedzi na pytania:

1. Czym kierujesz się w życiu?
Głową. Jestem raczej rozsądną osobą przynajmniej tak ja uważam :). Pierw kilka razy coś przemyślę zanim coś zrobię, przynajmniej się staram.

2. Masz marzenia? 
Marzenia ma chyba każdy, ja mam ich na pewno wiele i powoli je spełniam. Na pewno wiele marzeń mam związanych z podróżami, np. do Nowej Zelandii, Tajlandii, Japonii oraz do Włoch (jeszcze raz!).

3. Chipsy czy cukierki?
Ciężka decyzja, ale chyba jednak cukierki, raz do roku jem chipsy, ale zdecydowanie gdybym sama miała wybierać to ciastka! Ciastka, ciasteczka uwielbiam!

4. Ulubiony film?
Chyba nie mam jednego ulubionego filmu, a raczej kilka, np. "Skazani na Shawshank", "Wyznania Gejszy", "Gwiezdne Wojny", "Władca Pierścieni" czy "Harry Potter". To tylko kilka z mojej listy. 

5. Od kiedy jesteś blogerką? (podaj rok)
Bloga założyłam w 2013 roku ale miałam 1,5 roczną przerwę. 

6. Ulubiona pora roku?
Jestem osobą ciepło lubną, więc odpowiedź jest prosta. LATO! Upały mi nie straszne :)

7. Jak minęły Ci święta?
Święta, święta i po świętach że tak powiem. Minęły mi szybko, za szybko moim zdaniem, nie zdążyłam się nacieszyć wolnym. Byłam z rodziną na Gwiezdnych Wojnach, objadłam się ile się dało, no i tyle :)

8. Lubisz kakao? :D 
Jest mi obojętne :), kakao do picia to tak średnio, jak pisałam ciasta jak najbardziej, a teraz zbrodnia: za czekoladą też średnio przepadam :P, musi mnie naprawdę najść coś żeby kupić i zjeść.

9. Jaki masz charakter?
Podobno ciężki, bywam niestety bardzo uparta, łatwo się obrażam, szybko się wkurzam. Ale bywam też zabawna, troskliwa, wrażliwa. Więc nie taki diabeł straszny :P

10. Mocny makijaż czy delikatny?
Delikatny, raczej wyznaję zasadę im mniej tym lepiej :). 

11. Twój ulubiony cytat to...? 
Nie mam ulubionego cytatu.

No i tyle!
Pozdrawiam,


4 komentarze on "TAG | Liebster blog award..."
  1. O jak się cieszę, że odpowiedziałaś na moje pytania!
    Miło się czyta. :)
    Jesteś ciasteczkowym potworem! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie :) właśnie piękne muffinki :)

      Usuń
  2. ale jak można nie lubić czekolady ?;D nie wyobrażam sobie tego hehe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubić lubię ale na pewno ona jest gdzieś na końcu mojej listy słodyczy :)

      Usuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature