Top Social

Włosy tu, włosy tam...

poniedziałek, 28 grudnia 2015

Witam, dawno mnie nie było. Jakoś dużo się nie zmieniło, ale brakowało mi prowadzenia bloga. Dziś lekki temat, włosy. Jednym z moich postanowień na przyszły rok jest poprawa kondycji moich włosów. Od 10 lat regularnie je farbuję - ostatnio co 2 miesiące. Jestem naturalna blondynką i farbuję na trochę jaśniejszy odcień, więc odrosty mi nie przeszkadzają. Dziś byłam z wizytą u fryzjera i ścięłam jakieś 8 cm włosów, a od stycznia mam zamiar powrócić do olejowania.



W sierpniu czeka mnie wizyta na ślubie koleżanki mojego chłopaka i chciałabym żeby włosy mi już odrosły i były w lepszej kondycji. Niestety moje włosy przez rozjaśnianie są zawsze mocno suche i jeszcze nie odkryłam produktu idealnego dla nich, ani takiego który by mnie zadowolił.

Ostatnio będąc w podziemiach dworca centralnego zajrzałam do drogerii Jaśmin w której to znalazłam produkty Babuszki Agafii i kupiłam sobie kilka z nich. Markę znam, już kilka razy używałam ich produktów i byłam zadowolona. Tym razem trafił mi się Tradycyjny syberyjski balsam regenerujący na brzozowym propolisie oraz Szampon 7 cudów miodu, który ma za zadanie odżywić i ochronić włosy. Nigdy nie widziałam w sprzedaży internetowej tego szamponu dlatego postanowiłam go wypróbować, zobaczymy jak sobie poradzi.

Przy kasie dobrałam sobie jeszcze maseczkę na twarz bo nigdy ich nie widziałam. Wybrałam maseczkę odświeżająca, jest ona w bardzo fajnej tubce więc przyjemnie będzie się nakładać na twarz.

A tak moje włosy wyglądają dziś po ścięciu i wyprostowaniu na szczotce.


Pozdrawiam,
Joy of jelly
5 komentarzy on "Włosy tu, włosy tam..."
  1. Widziałam w internecie sporo kosmetyków Babuszki i innych rosyjskich. :)
    Z chęcią przeczytam jak ten szampon się sprawdził.
    Jeżeli chciałabyś to zajrzyj do mnie na blog, nominowałam Cię do LAB, aby pomóc Ci powiększyć grono obserwatorów. :)

    OdpowiedzUsuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature