3x Nie | Ziaja i L'oreal

czwartek, 14 stycznia 2016

Cześć wszystkim! Dziś notka o kosmetykach, których już na pewno nie kupię ponownie. A czemu? Te produkty totalnie się u mnie nie sprawdziły. Dwa produkty profesjonale do pielęgnacji włosów i tani krem pod oczy polskiej firmy.

Mowa o szamponie i odżywce firmy L'oreal Professionnel Expert z serii Absolut Repair Lipidium. Kosmetyki z tej serii są skierowane do włosów bardzo uwrażliwionych. Mają za zadanie odbudować i wzmocnić włosy. Po zastosowaniu szamponu jak i odżywki włosy powinny być miękkie i błyszczące, a przynajmniej tak nas zapewnia producent. Szampon zamknięty jest w 250 ml buteleczce, ma dość przyjemny zapach, jego konsystencja też jest w porządku. Na głowie dobrze się pieni, zmywa oleje, ale niestety u nasady obciąża moje włosy, a na długości właściwie nie robi z nimi nic. Nie tego oczekuje od szamponu odbudowującego. Cena ok 30 zł.

   Na odżywce niestety zawiodłam się bardziej. Wylewa się strasznie z opakowania przez co ciężko dozować produkt, a jest go niewiele ponieważ tylko 150 ml. Produkt kosztuje około 35-40 zł w zależności od miejsca zakupu, więc jak na odżywkę która lekko nawilża włosy i nic więcej to wypada na prawdę słabo. Na szczęście dziś ją skończyłam!

  Ostatni produkt to krem pod oczy i na powieki przeciw zmarszczkom pietruszkowy z firmy Ziaja. 15 ml krem zamknięty w tubce z aplikatorem. Jest on przeznaczony do codziennego użytku dla osób w każdym wieku. Ma za zadanie wygładzić, uelastycznić i łagodnie napinać skórę. Zapewnia odpowiednie nawilżenie i lekko rozjaśnia skórę. W swoim składzie zawiera wit. A i E oraz prowitaminę B5. A co ja o nim sądzę? Produkt dobrze się aplikuje, świetnie się wchłania i to na tyle plusów. Moim zdaniem nie nawilża on wcale, każdy korektor który na niego nałożę po 20 minutach odpada płatami, a skóra jest podrażniona. Nigdy z żadnym kremem pod oczy nie miałam takiego problemu, ale czego się spodziewać po kremie za 6 zł?

   W tym wypadku niestety droższe nie znaczy lepsze, używałam tańszych szamponów jak i odżywek i były zdecydowanie lepsze niż te z L'oreala. Na pewno kiedyś spróbuje czegoś z wyższej półki cenowej bo mam ochotę spróbować Kerastase i Joico ale to może kiedyś, jak moje włosy trochę odżyją.

Pozdrawiam,

14 komentarzy on "3x Nie | Ziaja i L'oreal "
  1. Całe szczęście nigdy ich jeszcze nie używałam. Fajnie, że napisałaś taką przestrogę ;) Zapraszam do mnie : http://ma--ry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje że recenzja pomocna na przyszłość :)

      Usuń
  2. Krem pod oczy z Ziaji Sopot mi się fajnie kiedyś sprawdzał, nawet cienie trochę rozjaśnił. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może ten krem był by trochę lepszy gdybym go stosowała w lecie.

      Usuń
  3. Do tej pory używałam sporo kosmetyków z Ziaji i nigdy się nie zawiodłam. Może dlatego, że ten krem pod oczy nigdy nie trafił w moje ręce. :D
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kilka kosmetyków Ziaji ale za czasów liceum i nie pamiętam w sumie jak działały :). Z toniku z liści Manuka jestem zadowolona :)

      Usuń
  4. mam ten szampon ale w moim przypadku ani nie okazał się super ani nie okazał się bublem taki przeciętniaczek ale za taką cenę powinien być znacznie lepszy jak i zresztą odżywka:) a za ziają nie przepadam generalnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak na razie z Ziaji miałam jeden produkt który mi się podobał.

      Usuń
  5. Miałam kiedyś krem pod oczy z Ziaji tyle, że kozie mleko bodajże jednak był dość średni jak dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety chyba jeśli chodzi o Ziaje i kremy pod oczy nic sobie u nich nie znajdę :)

      Usuń
  6. Super notka ;)
    Zapraszam do mnie na nowy blog.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za info, ostatni czas waham się jaki szampon i odżywkę wybrać, pomyślałam właśnie o tym Loreal... jednak nie warto tracić czas i pieniądze ;)
    Pozdrawiam
    p.s świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature