Nails | Złoto od OPI

piątek, 29 stycznia 2016

Witam Was! Dziś post paznokciowy, bo dawno takiego nie było. Nadal nie ma czym się chwalić, paznokcie krótkie, rozdwajają się no i ciężko takie zapuścić. Jedynie udało mi się to z hybrydą, ale potem jak ją zdjęłam to paznokcie były w kiepskim stanie.


Tak więc stosuję odżywkę Eveline 8w1. Już dawno jej nie używałam, może tym razem zadziała. Na odżywkę nałożyłam dwie warstwy Essie "Sole Mate". Jest to jeden z moich ulubionych kolorów na chłodniejsze pory roku. Aby rozświetlić ciemną czerwień lakieru na kciuki oraz palce serdeczne nałożyłam trochę brokatu O.P.I z kolekcji Bonda o nazwie "Goldeneye".

Na koniec nałożyłam warstwę już dobrze Wam znanego Seche Vite, jest to mój ulubiony top coat. Powoli zaczyna gęstnieć dlatego muszę zakupić nową buteleczkę. Aby zadbać o skórę wokół paznokci na skórki nałożyłam olejek z Vit.E z Sally Hansen. Bardzo wydajny produkt, chociaż przyznaję się - nie używam go stale, ale raz na jakiś czas nałożę wartę i poczekam kilka minut. Na skórę dłoni nałożyłam krem głęboko nawilżający firmy Evree. I to już wszystko, dłonie nie wyglądają najgorzej.



A wy jakie kolory lubicie na paznokciach, gdy za oknem zima?
Pozdrawiam,

20 komentarzy on "Nails | Złoto od OPI"
  1. W zimie? :D Wszystkie kolory, no może oprócz neonów.
    Jakoś tak jak już pomaluję to nie dopasowuję to pory roku. :)
    Moje też się łamią i rozdwajają... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak znajdę lek na łamanie i rozdwajanie dam znać :), bo jak na razie żadne suplementy ani kremy nie działają. A tym bardziej odżywki.

      Usuń
    2. Ja przez chyba miesiąc wakacji stosowałam regenerum. Pomogło, ale właściwie nic takiego nie robiłam. Miałam ładne i długie paznokcie.
      Odżywki też mi nie pomagają zbytnio.
      Od kilkunastu dni jem SkrzypStrong (czy jakoś tak) żeby poprawić kondycje włosów jak i paznokci. Może za klika msc zobaczę poprawę.

      Usuń
  2. Widzę że mamy ten sam problem.
    Właśnie jestem po hybrydzie i jestem załamana :( Płytkę mam cieńszą niż kartka papieru...
    Teraz muszę poczekać, bo jak pomalowałam jeden paznokieć tą odżywką 8w1 po hybrydzie to myślałam że się wścieknę tak bolało...

    Zimową porą lubię kolory miętowe i niebieskie <3
    Bardzo ładnie wyglądają Twoje paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam identycznie, myślałam że zdrapie tą odżywkę, ale następnego dnia ból minął. Teraz będę próbowała coś zadziałać. Jak mi się uda, dam znać:).

      Usuń
    2. Ok, czekam. Dzisiaj po dwóch tygodniach może znowu spróbuję położyć tą odżywkę i się nie wścieknę ;)

      Usuń
  3. Ta odżywka z Eveline u mnie niestety okazała się totalną klapą, moje paznokcie nie przyjęły dobrze zawartego w niej formaldehydu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie z Eveline bywa różnie raz im szkodzi, raz poprawia ich kondycję. Zobaczymy jak będzie tym razem.

      Usuń
  4. Bardzo fajny ten burgundowy kolorek. W zimie najczęściej wybieram jakieś nudziaki i oczywiście od czasu do czasu czerwienie dla przełamania codziennej nudy. Ostatnio bardzo podobają mi się też odcienie ciemnej czekolady :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Burgund u mnie chyba jest każdej zimy i jesieni na paznokciach. Czasami zmieniam go na jakieś lekki aby odpocząć ale i tak zaraz wracam :).

      Usuń
  5. Śliczne paznokcie, piękny kolorek!:))

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne paznokcie, kiedyś miałam tą odżywkę 8 w 1 i dobrze się u mnie sprawdzała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam ją ostatnio na zmianę z odżywką z Maybelline :) Może w końcu poprawi się kondycja mich paznokci.

      Usuń
  7. U mnie odżywka z Eveline spisuje się na medal. :) Bez względu na porę roku uwielbiam na paznokciach wszelakie odcienie czerwieni. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U siebie czystej czerwieni nie lubię niestety :)

      Usuń
  8. Fajne połączenie! Aczkolwiek bałabym się stosować tę odżywkę z uwagę na wysyp ostrzeżeń od innych dziewczyn jakiś rok temu jak nie więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt odżywka ma mieszane recenzje, na szczęście zostało mi jej gdzieś na 2-3 użycia więc będę stosować z Maybelline.

      Usuń
  9. Ja od paru już miesięcy nie maluję paznokci. Czekam aż mi się zagoi jeden uszkodzony, którego nie wolno mi malować... ;/

    Brakuje mi tego trochę. :-) Tymczasem smaruję uszkodzenia olejkami, żeby szybko znikły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może już niedługo :), ja zawsze się relaksuje przy malowaniu.

      Usuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature