Pomysł na śniadanie...

poniedziałek, 25 stycznia 2016
Cześć wszystkim! Dawno nie było posta na temat jedzenia, a dokładniej soków. Dziś akurat trafił mi się dzień wolny i miałam ochotę na coś dobrego na śniadanie. W domu mam stały zapas owoców i szpinaku, tak więc czas coś zmiksować.


Do blendera wpadło:

2 truskawki
1 banan
1 pomarańcza
garść szpinaku
garść jagód goji 


Pomimo tego że wrzuciłam tylko dwie truskawki, zapach ich był tak intensywny jak bym wrzuciła ich całą garść. Moją podstawą zawsze jest pomarańcza i banan. Taka kombinacja mi najbardziej smakuje. A czemu  goji? Są one źródłem witaminy C, E, B2, B6 i B1 oraz składników mineralnych takich jak żelazo, wapń, selen, fosfor i cynk. Więc jagody goji są świetnym dodatkiem do soku. Odkąd zaczęłam regularnie pić soki to czuję się lżejsza, mam więcej siły, skóra wygląda świetnie.



Pozdrawiam,
Joy of Jelly
28 komentarzy on "Pomysł na śniadanie..."
  1. W wakacje jak miałam sporo czasu i masę owoców na ogrodzie to też kombinowałam z takimi sokami. Pora chyba do nich wrócić. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto :), ja nadal testuję róże mieszanki :)

      Usuń
  2. Pychota, jak jestem w domu, to serwuje takie soki całej rodzince. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w domu to właściwie tylko ja piję soki chyba że trafi się jakiś wolny dzień który spędzam z chłopakiem.

      Usuń
  3. Żebym chociaż miała w domu blender... Chyba muszę w jakiś tańszy zainwestować, bo blender mam w domu rodzinnym tylko.

    Obserwuję! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój też jest z niższej półki, coś ok 100 zł kosztował. A na prawdę się przydaje.

      Usuń
  4. uwielbiam takie śniadania :) ale przyznaje, że zazwyczaj wrzucam to co mam po prostu w lodówce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zazwyczaj planuję bo zakupy robię na szybko po pracy :)

      Usuń
  5. Ale to już całe śniadanie?

    Dla mnie byłoby za małe. Co rano pilnuję, aby pożreć duże śniadanko, które mnie rozbudzi, da silę i podkręci metabolizm. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to wszystko, jem mało ale często 4-5 posiłków dziennie. A sok mnie napycha mniej więcej na 3-4 godziny

      Usuń
  6. Dodatek szpinaku brzmi tutaj bardzo intrygująco! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szpinak sam w sumie jest nie wyczuwalny, a ma same właściwości odżywcze.

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Najczęściej tylko tak mogę spożyć dużo witamin i minerałów :)

      Usuń
  8. Fajny przepis, lubię takie koktajle :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatnio bardo często piję koktajle i świeżo wyciskane soki, pyszne śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pyszniutkie! Tylko co do tego? Sam sok nie wystarczy :)

    Dodaję do obs :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po soku nie mam miejsca nie więcej, rzadko zdarza mi się jeść dużo na śniadanie.

      Usuń
  11. Smakowa bomba! :) Chętnie bym wypiła takie pyszności. Szczególnie chęć mam na truskawki. Ogólnie jestem ciekawa połączenia owoców ze szpinakiem. Z miłą chęcią obserwuję i czekam na kolejne pyszne posty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Truskawki decydowanie warto kupować mrożone, bo te kupione w Almie wytrzymywały jeden dzień. Ale chyba zaczekam do lata :)

      Usuń
  12. Ja bardzo lubię koktajl bananowy i właściwie taki wystarcza mi do szczęścia. Szkoda tylko, że banany są nieco kaloryczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, dlatego pozwalam sobie na jednego dziennie :).

      Usuń
  13. Cały czas zarzucam wi e na brak czasu. Mus,e w końcu zacząć zdrowiej się odżywiać i pić takie pyszności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przygotowanie takiego koktajlu to chwila moment :)

      Usuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature