3 fakty o mnie...

czwartek, 4 lutego 2016
Cześć wszystkim! Czas abym powiedziała o sobie coś więcej, abyście mogły mnie poznać bliżej skoro ostatnio moim czytelników się powiększyło (dzięki!). Krótki, lekki wpis, a w nim 3 fakty o mnie. Mam nadzieję że Was nie zanudzę, a raczej zainteresuję.

1. Koty, koty i jeszcze raz koty!
U mnie w domu zawsze były psy, aż którejś zimy sąsiadce okociła się kotka i wtedy trafiła do Nas Kicia - biało-czarna mała kulka. Od tego momentu zakochałam się w kotach. Lat miałam z 8, kotka niestety mnie nie znosiła ale to mnie do niej nie zrażało. Koty są i będą bliskie mojemu sercu, czy to duże czy małe ale zawsze. Sama mówię, że jestem jak taki kot: zielone oczy, spod znaku Lwa, wszystko chcę robić po swojemu i szukam towarzystwa jak tylko mam na to nastrój. Figurki kotów możecie w moich mieszkaniu znaleźć właściwie wszędzie, przywożę je z różnych zakątków świata, np. Bułgaria, Grecja czy Hiszpania. Obecnie mam dwa zwierzaki w domu, kotkę i kota którego już zdążyłyście zobaczyć :) Jeśli chcecie je oglądać regularniej zapraszam na mojego instagrama * klik *



(ale śliczności ;3 )

2. Tatuaże.
Nie każdy je lubi, nie każdy toleruje, a dla innych są one obojętne. Tatuaże lubię od zawsze, długo się nosiłam z myślą żeby sobie zrobić. Stwierdziłam w końcu że żyję się raz! Obecnie mam dwa, ale może i niedługo pojawi się i trzeci. Pssss...jeden z nich przedstawia kota :3. Sama również próbuję swoich sił w robieniu, na razie na syntetycznej skórze, ale może za kilka miesięcy? Lat? Kto wie.



3. Fantastyka.
Czy to książka, czy to film, czy to muzyka, czy nawet gra komputerowa. Wszystko zaczęło się od mojej mamy, która zaraziła mojego brata, a później trochę mnie. Wychowałam się ze starszym bratem, który uwielbia science-fiction i fantasy. To on pokazał mi gry komputerowe, wpoił mi swoją wiedzę. Przez wiele lat szkolnych, byłam uważana za dziwną osobę ponieważ wolałam spędzić czasami te kilka godzin grając w coś na komputerze, a inni woleli iść na imprezę. Przez jedną z gier (World of Warcraft) poznałam swojego obecnego chłopaka, graliśmy ze sobą przez rok, wraz z innymi znajomymi i postanowiliśmy się spotkać. Od tam tej pory jesteśmy parą, od pół roku mieszkamy ze sobą i nadal gramy w gry :). Dzięki graniu w gry nauczyłam się swobodnie posługiwać językiem angielskim, co w późniejszym życiu jest dla mnie bardzo ważne.



Mam nadzieję że Was nie zanudziłam :).
Pozdrawiam,
Joy of Jelly
16 komentarzy on "3 fakty o mnie..."
  1. Ja do tatuaży mam stosunek obojętny - tzn. podobają mi się, ale sama nigdy bym sobie nie zrobiła. Jeżeli chodzi o gatunek książek, to też lubię fantastykę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często spotykam się z takim zdaniem w śród znajomych :)

      Usuń
  2. Fantastyka i tatuaże <3 Za kotami średnio, choć Maine Coon albo Sfinska mogłabym mieć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tak jak mój K :), chciał Sfinksa lecz ja za bardzo za łysolkami nie przepadam więc mamy 2 mańki.

      Usuń
  3. Moja lewa stopa jest wytatuowana, kolorowo. :D
    Powoli będę się szykować do drugiego tatuażu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. tez mam tatuaze ale w formie napisów :) chce kiedys jeszcze jakis obrazek :) obserwuje:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) ja w sumie napis mam tylko jeden ale planuję już kolejny.

      Usuń
  5. też uwielbiam koty :) na moim blogu możesz poczytać świetne historie z udziałem mojego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hah te same fakty mogłabym napisać o sobie :D Ja kocham tatuaże, niestety strasznie boje się igły :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy tatuażu mało igłę widać :) o ile nie straszna ci depilacja epilatorem powinnaś przeżyć :)

      Usuń
  7. Ten tatuaż z lwem/dzikim kotem jest genialny!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :), lew w koronie dokładnie :).

      Usuń
  8. World of Warcraft <3 Nie mogę się już doczekać filmu. :) A tatuaże są obłędne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ja również, jestem ciekawa jak wyjdzie bo długo na niego trzeba było czekać :).

      Usuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature