Top Social

3x Tak | L'oreal, Yves Rocher oraz Vatika

sobota, 13 lutego 2016
Witam wszystkich! Ostatnio zrobiłam posta z trzema produktami które uważam, że są na nie. Tym razem chciałabym Wam przedstawić trzy produkty, które się u mnie sprawdziły i mogę je Wam polecić. Używam tych produktów od dłuższego czasu więc mogę już coś o nich powiedzieć. 

Nie powiem, jeżeli chodzi o firmę L'oreal i produkty do włosów to podchodzę do nich ostrożnie. Nie są to najtańsze produkty, więc oczekuję dobrego efektu na moich włosach. Po dwóch produktach z których nie byłam zadowolona * klik * trafiłam w końcu na coś dobrego. Jest to L'oreal Professionnel Silver Gloss Protect System, czyli fioletowy szampon do włosów rozjaśnianych i siwych. Ma za zadanie wyeliminować żółty odcień włosów. Testowałam już sporo szamponów do włosów rozjaśnianych, ale ze wszystkich ten jest najlepszy. Bardzo dobrze się pieni, potrzeba niewiele aby pokryć włosy, a dodatkowo ich nie przesusza.

  Często po użyciu szamponu tego typu miałam po prostu siano na głowie, a tutaj tego nie ma. Zapach jest trochę męski ale to mi nie przeszkadza. Cena może trochę odstraszać, ponieważ za buteleczkę 250 ml zapłacimy ok. 30 zł. Warto jednak pamiętać że nie stosujemy go do codziennego mycia włosów tylko raz w tygodniu. 

Kolejny produkt do włosów to olejek z czarnuszki firmy Vatika. O czarnuszce ostatnio jest głośno na blogach i wcale się temu nie dziwię. Jest ona bogata w witamy i składniki mineralne. Włosy po niej są odżywione, lśniące (nawet blond :)) i szybciej rosną. Dodatkowo ma piękny zapach, nie mam problemu ze zmyciem jej z włosów. Nie jest to ciężki olej, więc świetnie rozprowadza się na włosach.

Ostatnia rzecz to coś co nawet mój K uwielbia, czyli żel pod prysznic z Yves Rocher o zapachu kawy. Kremowy, o niesamowitym zapachu który pobudza z rana. Szczególnie uwielbiam go używać  po porannym bieganiu. Dodaje niezłego kopniaka do działania. Warto powąchać bo naprawdę wart uwagi. Cena tego żelu to 9.90 zł i w dodatku jest bardzo wydajny i nie wysusza skóry.

Używałyście może którychś z tych produktów?
Pozdrawiam,
Joy of Jelly
12 komentarzy on "3x Tak | L'oreal, Yves Rocher oraz Vatika"
  1. Nie używałam żadnego z nich. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się skusić na olejek, podobno na ciemnych włosach wygląda jeszcze lepiej :).

      Usuń
  2. żel nie dla mnie ;) nie znoszę zapachu kawy. Olejek mogłabym wypróbować. Szampon nie bo mam czarno-rudo-brązowe włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes Rovher ma wiele zapachów z tej serii może któryś Ci przypadnie do gustu :).

      Usuń
  3. Vatikę stosowałam ale w wersji arganowej, bardzo lubiłam ten produkt. Zaciekawiłaś mnie teraz tym Lorealem , myslisz ze spisałby sie równiez na ciemnych wlosach farbowanych ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli chodzi o szampony fioletowe maja one niwelować odcienie ciepłe we włosach, wiec kolor po nim staje sie zimniejszy.

      Usuń
  4. Uwielbiam kosmetyki o zapachu kawy. Kawy nie piję a jej zapach w kosmetykach pozwala mi się nią rozkoszować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zapach kawy też uwielbiam, a wypić czasami mi się zdarzy :)

      Usuń
  5. Kawowy żel Yves Rocher to jeden z moich ulubionych kosmetyków :) Przepięknie pachnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dobrze Cię widzieć :). Też go uwielbiam i każdy prysznic jest o wiele przyjemniejszy gdy go używam.

      Usuń
  6. Kupiłam przyjaciółce żel pod prysznic z YR, mam nadzieję, że jej przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę fajne żele, wydajne i kremowe. Zapachy też są świetne.

      Usuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature