9 produktów które muszę mieć!

wtorek, 2 lutego 2016
Cześć wszystkim! Dziś post którego u mnie jeszcze nigdy nie było. Czyli moja wishlista. Ostatnio coraz bardziej przeglądam strony i wiele rzeczy mi się podoba. Kilka przemyślałam i wpadłam. Muszę je mieć!


1. Clarins - Huile Orchidee Bleue - czyli olejek do twarzy z ekstraktami z roślin. Kończę już swoja drugą buteleczkę serum na noc z The Body Shop z witaminą E. Nie powiem - lubię jego działanie. Dobrze nawilża, ale chciałabym w końcu spróbować czegoś innego. A z racji tego, że bardzo lubię tę francuską markę to on będzie jako pierwszy do zakupu.

2. Jedwabny, satynowy szlafrok, coś co chodzi za mną od kilku miesięcy. Lekki, zwiewny, idealny żeby się przykryć rano po wstaniu z łóżka. 

3. YSL - Couture Palette Collector w kolorze Indie Jaspe. Paletka cieni z YSL z najnowszej kolekcji na wiosnę 2016 od razu wpadła mi w oko. Piękne opakowanie, cienie w dość nietypowych odcieniach, brzoskwini, żółtego i zieleni. Myślę że nie jeden ciekawy makijaż można z tej paletki wyczarować. 

4. Burberry - Eye Colour Cream w kolorze Pink Heather. Śliczny kolor który może być noszony sam lub w połączeniu z brązami, fioletami. Tak jak Wam ostatnio pisałam: uwielbiam markę Burberry i chciałabym przetestować kilka jej produktów. 

5. YSL lakier do paznokci w kolorze 70 Peace Green. On również pochodzi z wiosennej kolekcji. Jest to dość niespotykany kolor i nigdy takich nie noszę. Ale wow! Mięta która połyskuje na róż, nigdy czegoś takiego nie widziałam. Może akurat moje paznokcie w końcu dojdą do siebie.

6. Ikea to sklep który odwiedzam rzadko, ponieważ mam daleko i nie chce mi się tyłka ruszać. Kilka miesięcy temu, kiedy byliśmy urządzać mieszkanie zauważyłam tę szklarnię. Kwiaty w niej wyglądają pięknie. Idealnie nadawałaby się na parapet w biurze :). 

7 i 8 to zawieszki z Pandory, którą cały czas zbieram. Fakt dużo miejsca mi na niej nie zostało ale jakoś trzeba ją wypełnić. 

9. Tom Ford - Eye Color Quad czyli kolejna paletka do oczu. Kolorystyka która mi wpadła w oko to Seductive Rose. Cena jej niestety mnie przeraża, ponieważ 4 cienie do powiek kosztują 306 zł. Tłumaczę sobie że przydało by się mieć przynajmniej jeden produkt tej marki. Każdy ją zachwala więc czemu i ja nie powinnam czegoś spróbować? 


A Wy macie jakieś produkty które chodzą za wami już trochę?
Pozdrawiam,
Joy of Jelly
16 komentarzy on "9 produktów które muszę mieć!"
  1. Huile Orchidee Bleue czeka na rozpakowanie i sama jestem go ciekawa
    uwielbiam kremowe cienie Burberry a już fiolet szczególnie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj to czekam na jakaś recenzję :).

      Usuń
  2. A ja chcę paletkę z Tarte, gdy zobaczyłam, że kosztuje w drogerii polskiej internetowej 275 zł to aż mina mi zrzedła. ;) Kupię będąc za granicą, mam nadzieję. Takie plany! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tarte mam tylko tusz do rzęs ale ciężko jakoś go wychwalać :). Niestety firma dość droga jak na Polski rynek.

      Usuń
  3. Olejek Clarins też jest na mojej liście zakupowej :) Kosmetyki Burberry ogromnie mnie ciekawią, wyglądają niezwykle elegancko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Burberry ma pięknie wykończone opakowania :) czuć luksus.

      Usuń
  4. Piękne cienie! Nie dziwię się że są na Twojej Liście! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele paletek mi się podoba ale staram się wybierać takie kolory któe rzeczywiście będę nosiła :)

      Usuń
  5. Chyba aktualnie nie ma nic takiego, co za mną "chodzi"... Jak będę w Polsce, to muszę dokupić sobie kilka kosmetyków, ale to raczej na zasadzie: jakiś szampon, jakaś odżywka, jakiś peeling. Zobaczę, jakie będą ceny i albo skuszę się na wypróbowane produkty, albo spróbuję czegoś nowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę dużo pięknych paletek ale ja mam nadzieję, że nie skusze się na żadną bo kurcze za dużo tego mam i nie używam :)ale olejek z chęcią bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak ze mną :) ale coś jednak mnie kusi bardziej :P

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Na lato lekki satynowy, a na zimę gruby ciepły :) Będę musiała poszukać.

      Usuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature