Denko i szybka recenzja...

niedziela, 21 lutego 2016
Cześć wszystkim! Dziś przedstawiam Wam moje pierwsze denko i szybką recenzję tych produktów. Nie wiem czy Wy też tak macie, że cieszycie się jak coś skończycie. Szczególnie cieszę się jak zużyję żele pod prysznic (mam ich ogromny zapas) i kolorówkę.

 

Jak widać z kolorówki wpadł tylko podkład z Laura Mercier który trafił do moich styczniowych ulubieńców. Więcej o nim tutaj: * klik *. Cieszę się że go skończyłam, bo jak wiecie mam sporo podkładów do przetestowania. A staram się najpierw coś skończyć zanim otworzę nowy produkt.
Dodatkowo skończyłam krem z Clarins Hydra Quench SPF 15 który zakupiłam w czerwcu? Więc jak widać starczył mi na wiele miesięcy. W okresie letnim stosowałam go na wieczór, zaś zimą na dzień. Pozostawia lekki film na buzi więc nie każdemu się przypadnie do gustu. Pisałam o nim w poście z pielęgnacją twarzy: * klik *.


Kolejne dwa produkty to mój ulubiony zmywacz do paznokci z Isany. Żaden inny nie zmywa tak świetnie jak ten, w dodatku niska cena i wielka butla która starcza na kilka miesięcy. Teraz niestety użeram się ze zmywaczem z Super-pharm ehhh, abym go szybko zużyła :). Drugim produktem jest świeca z Bath and Body Works, pięknie pachnie rabarbarem i truskawkami. Za każdym razem gdy ją paliłam przypominało mi się lato. Gdzie jest słońce ja się pytam??


W lutym udało mi się zużyć trochę mydełek do rąk i już wiem że zdecydowanie lepiej opłaca się kupować pianki do rąk z Bath and Body Works niż żele. Są bardziej wydajne, a cena jest taka sama więc po co przepłacać. Mydło do rąk z Yves Rocher również świetnie się używało, piękny zapach pomarańczy i cynamonu który przypominał święta. Do kosza trafił też mój ulubiony płyn micelarny z Garniera, już kolejna butelka stoi w łazience. Stosuję go rano i wieczorem przy demakijażu oczu. Butla 400 ml starcza mi na 2-3 miesiące, a kosztuję ok 17 zł. Wiele osób zna więc nie ma co się rozpisywać.


Udało mi się zużyć trochę próbek które nazbierałam w grudniu, Firma L'occitane jak zwykle mnie nie zawiodła, piękne zapachy, dobre działanie i próbki starczyły mi na kilka użyć. Już wiem że na pewno wrócę w przyszła zimę do olejku do kąpieli z migdałów. Świetnie natłuszcza skórę i ten zapach! Rozprowadza się trochę tępo ale wybaczam mu to. Tonik z Clarins stosowałam rano aby oczyścić twarz, rozświetlał skórę, ale nie nadawał się na okolicę oczu, więc wiem że już go nie kupię. Wolę produkty które mogę stosować na całą twarz i nie bać się że mnie podrażnią. 


Czy są tematy/produkty które chciałybyście aby poruszyła na blogu? Czy interesowały by Was posty o tematyce biżuteryjnej, Wiem że wiele osób się na tym nie zna i jest zakłopotanych u jubilera. Dajcie znać w komentarzach :).
Pozdrawiam,
Joy of Jelly


P.S Jeśli chodzi o lakier z Golden Rose Prodigy Gel Duo na moich paznokciach wytrzymał 3 dni, ale nie ma co się dziwić paznokcie strasznie mi się rozdwajają więc będę go testować jak polepszy się ich stan. Koleżanka testowała też z innym lakierem z Golden Rose i u niej z tym Top Coat'em trzymał się lakier 5 dni :)


28 komentarzy on "Denko i szybka recenzja..."
  1. Zmywacz i Garnier to moim ulubieńcy. Ja juz przestałam denkować, nie mam do tego nerwów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ha :) ja mam małą torebkę schowana i tylko jak będzie pełna to będę pisać posta :).

      Usuń
  2. Fajne denko :) także lubię zużywać kolorówkę :) ale u mnie denka zawsze są malutkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :), to moje pierwsze denko zobaczymy jakie bedą w przyszłości :)

      Usuń
  3. używam tego płynu micelarnego i zmywacza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje że u Ciebie również się sprawdzają :)

      Usuń
  4. Również bardzo lubię ten zmywacz do paznokci. Po innych moje pazurki zawsze były w kiepskim stanie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo :) ale muszę najpierw zużyć to co mam :)

      Usuń
  5. zdenkowałaś mój ulubiony płyn micelarny <3

    OdpowiedzUsuń
  6. No i odezwała się we mnie świecowa maniaczka:) Od jakiegoś czasu planuję zakup czegoś z Bath and Body Works, bo trochę znudziły mnie już te najbardziej popularne marki i spróbowałabym czegoś nowego, a opinie krążą bardzo pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Bath and Body Works, piękne zapachy, długo się palą i często mają promocje :)

      Usuń
  7. Płyn micelarny z Garniera jest zdecydowanie moim faworytem, dodajesz piękne zdjęcia. Z przyjemnością czyta sie Twojego bloga :)

    Zapraszam do siebie, będzie mi milo jeśli zostaniesz ze mną na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :), i już wpadam na twojego bloga.

      Usuń
  8. Ja mam jeszcze pół micelka z Garniera, ale wiem, że kupię następną butelkę, bo bardzo go polubiłam :) Jestem ciekawa mydełek z BBW :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mydełka z BBW mają piękne zapachy, warto się skusić. Wysłaliśmy nawet teściowej jedno i się zakochała :)

      Usuń
  9. Nie znam jeszcze nic z Twojego denka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować na pewno płyn micelarny z Garniera. Wiele dziewczyn go zachwala :)

      Usuń
  10. Mój ulubiony płyn micelarny z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój również, już mam w użyciu kolejna butelkę.

      Usuń
  11. znam tlyko zmywacz do panzokci ;) No i w sumie płyn micelarny z garnier tyler tlyko, że ja mam zieloną wersję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie próbowałam innej wersji niż różowa :D

      Usuń
  12. Podkład z Laury jest na mojej liście podkładów do przetestowania :) Jestem go niesamowicie ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować ale nie każdemu się spodoba :)

      Usuń
  13. Świetne denko :) Krem Clarins z chęcią bym wypróbowała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię produkty tej firmy jeszcze nigdy nie trafiłam na bubla :)

      Usuń
  14. Świeca z Bath and Body Works zapowiada się świetnie :)
    www.blackarrotmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny zapach ale wiosenno-letni :).

      Usuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature