Nails | Golden Rose - Prodigy Gel Duo

poniedziałek, 15 lutego 2016
Hej wszystkim! Czy ja mówiłam, że nie kupię już żadnego lakieru do paznokci? Hmmmm...no niestety wpadłam. Zobaczyłam na blogu Saurii * klik * nową kolekcję Golden Rose, Prodigy Gel Duo i stwierdziłam: muszę to mieć! Nigdy nie testowałam lakierów stricte żelowych, a wykończenie mają piękne. Kolorów jest 23, ja zdecydowałam się na kolor nr 02, czyli jasny pudrowy róż. Od razu mówię, że chyba skuszę się na jeszcze jakiś kolor.



"Prodigy Gel Duo to produkt, który daje efekt żelowych i błyszczących paznokci niczym z salonu kosmetycznego. Wyróżnia się prostą aplikacją, dzięki której można bardzo szybko stworzyć profesjonalnie wyglądający manicure. 
Produkt utrzymuje się na paznokciach aż do 7 dni, a jego usuwanie jest bardzo łatwe i nie wymaga użycia acetonu. "


Jako bazę nałożyłam odżywkę z Maybelline Express Manicure - Nail Strengthener, później tak jak zaleca producent 2 warstwy koloru i na to jedną warstwę top coatu. I czekamy aż wyschną w naturalnym świetle. 

W opakowaniu znajdziemy Gel Colour oraz Gel Top Coat który bez użycia lampy UV da nam efekt żelowy. Jeżeli chodzi o długotrwałość to ciężko na razie mi coś na ten temat powiedzieć. Noszę 2 dzień, jestem po zmywaniu, sprzątaniu, a paznokcie nienaruszone! Wątpię w 7 dni, ale zobaczymy. Na pewno dam Wam znać. Cena zestawu to 22,90 zł, a pojedynczy kolor kosztuje 10,90 zł. 




Używałyście już tej nowości?
Pozdrawiam,

27 komentarzy on "Nails | Golden Rose - Prodigy Gel Duo"
  1. Zastanawiałam się właśnie jak jest z jakością tych lakierów. Chyba w końcu się skuszę na własny zestaw. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, efekt tafli na paznokciach jest świetny.

      Usuń
  2. Nie miałam, ale kolor bardzo mi sie podoba! Lubię takie delikatne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko było mi się zdecydować który wybrać, ale ten róż przebił wszystkie.

      Usuń
  3. nie używałam, ale jestem ciekawa ile wytrzyma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko go trochę ponoszę to dam znać :)

      Usuń
  4. Ja teraz przechodzę fascynację hybrydami, bo tylko one dają mi satysfakcjonującą trwałość. Wcześniej nie malowałam paznokci, bo już po jednym dniu w pracy wyglądały one po prostu tragicznie :/
    Ciekawa nowość i ma wrażenie, że już niedługo wszystkie lakiery będą coraz bardziej trwałe, aby konkurować z hybrydami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat relaksuję się przy malowaniu więc to mi nie przeszkadza. Z hybrydami mam małe doświadczenie ale na moich rozdwajających paznokciach się nie sprawdziły. Zapuściłam ale przy zmianie koloru widziałam że górna warstwa paznokcia mi schodzi.

      Usuń
  5. Nie testowałam. Choć nie powiem, kusiły mnie nieraz;P

    _________________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&Beauty Expert

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się skusić, baza działa też na inne lakiery Golden Rose.

      Usuń
  6. Jeszcze nie uzywałam, ale efekt mi sie podoba, taki bardzo świetlisty :) Obserwueje i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie się błyszczy dlatego warto się przejść do Golden Rose :).

      Usuń
  7. Z tymi 7 dniami to pewnie taki chwyt marketingowy ;) Zresztą, znam dziewczyny, które i zwykły lakier noszą 7 dni, a dla odmiany u mnie wiele hybryd trzyma się tylko przez tyle dni w stanie całkowicie nienaruszonym. Też mam taki zestaw, tylko jeszcze nieprzetestowany. Ciekawa jestem jak będzie z trwałością u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie hybryda trzymała się 2,5 tyg, później zaczęła schodzić. A tutaj dzień 3 i już kiepsko to wygląda.

      Usuń
  8. Nie znam tej serii ale właśnie takie kolorki preferuję na codzień więc kusi mnie ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor delikatny, dodatkowo piękny połysk.

      Usuń
  9. Zastanawiałam się nad tym zestawem, ale ostatecznie nie kupiłam. Szkoda, bo prezentuje się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez się długo zastanawiałam bo miałam nie kupować już lakierów. Ale ten połysk jest cudowny.

      Usuń
  10. kolor ładny, ale nie używałam ich :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Chyba jeden z ładniejszych kolorów które mam w kolekcji :)

      Usuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature