Szybkie zakupy...

sobota, 27 lutego 2016
Cześć wszystkim! Nie wiem czy Wy już też macie dość tej zimy? Raz ciepło, raz zimno, raz pada deszcz, raz śnieg :). Ja już chce wiosny, liści na drzewach i zielonej trawy. Tak bardzo chce wrzucić do szafy szaliki, rękawiczki, kurtki i czapki. No ale nie o tym dzisiejszy post. Ja już rozpoczęłam przygotowanie do wiosny, zakupiłam kilka produktów które mam nadzieje pomogą mi zadbać o siebie. Chociaż w małym stopniu.



Jak wiecie zmagam się z rozdającymi paznokciami od kilku miesięcy. Jak na razie żadna odżywka mi nie pomogła, ani tańsza, ani droższa. Postanowiłam dać paznokciom przerwę w malowaniu (wiecie że ja od kilku lat nie miałam paznokci bez lakieru? Szaleństwo) i zakupiłam serum do paznokci z Regenerum. Dam im 2 tygodnie na regeneracje i zobaczymy co im to da. Skład jest na prawdę bardzo fajny. Znajdziemy w nim olej z orzeszków makadamia, olej ze słodkich migdałów, olejek z pestek winogron i olejek cytrynowy który ma rozjaśnić naszą płytkę. Dodatkowo są witaminy A i E. Dam Wam znać jak poszła kuracja. Cena 15,99 w Super-pharm. 

Jak już dbam o paznokcie, to i może rzęsy też coś dostaną? A czemu nie :). Moje rzęsy są proste, krótkie i jasne. Jak zatem domyślacie się nie jestem z nich zadowolona. Z odżywkami do rzęs u mnie różnie, raz trafiłam na świetną ale ciągle wyprzedana, a drugim razem trafiłam na bubla który nic nie robił z rzęsami. Tym razem znowu postanowiłam zaryzykować, wybrałam L'biotica serum Active Lash, akurat był w promocji za 35 zł więc, cena świetna jak na serum do rzęs. Zastanawiało nie jedno, skoro jest to mała tubka to czemu to pudełko takie duże. W środku znajduję się eleganckie etui na serum, bardzo ładnie to wygląda, chociaż mało praktyczne. Lubi łapać każdy odcisk palca i no powiedzmy sobie szczerze pudełko jest duże. Opakowanie zawiera 3,5 ml produktu, ma nam starczyć na 3 miesiące użytkowania. Plus za dobry aplikator produktu. Pierwsze efekty mają być widoczne po 4 tygodniach użytkowania. Zobaczymy, nie obrażę się jeżeli coś pomoże :P



Przy okazji zakupów w Super-pharm trafiłam na promocje dwóch produktów do paznokci mojego ulubionego Top Coat'u Seche Vite w świątecznej cenie 19,99, z lakierem w prezencie. Wyboru kolorów nie było więc trafił mi się taki dziwny kolor ni to brąz, ni to zieleń. Najważniejsze że zestaw opłacał się bardziej, niż kupno samego Top Coat'u. A kolor przetestuje w przyszłości, albo oddam komuś. Ostatnią rzeczą jest utwardzacz do paznokci z Sally Hansen Hard as Nails. Koleżanka mi go poleciła, podobno świetnie się sprawdza przy rozdwajających i łamliwych paznokciach, Jak wytrwam 2 tygodnie z Regenerum to zobaczymy jak sobie radzi :). Trzymacie za mnie kciuki.


A jak u Was z systematycznością? Bo u mnie wychodzi to słabo :P
Pozdrawiam,
Joy of Jelly

12 komentarzy on "Szybkie zakupy..."
  1. U mnie systematyczność chyba w ogóle nie występuje. :D Zawsze jak kupię jakąś odżywkę, czy chociażby zacznę ćwiczyć to po jakimś czasie o tym zapominam, albo mi się odechciewa. Z wymienionych przez Ciebie produktów żadnego nie używałam, ale o odżywce do rzęs słyszałam, że działa cuda. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać że po dwóch dniach już widzę różnice. Jestem ciekawa po dłuższym używaniu jak to będzie.

      Usuń
  2. Bardzo jestem ciekawa tej odżywki Regenerum. Koniecznie daj znać jak się sprawdziła! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja rada: regenerum używaj koniecznie codziennie i to przez więcej niż 2 tyg. Mi pomogło kiedy je używałam. :) Miałam długie paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taki zamiar :) ale ciężko nie malować paznokci.

      Usuń
  4. Serum do rzęs zdecydowanie by mi się przydało!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie jestem z niej zadowolona :)

      Usuń
  5. U mnie na rozdwajające się paznokcie pomogła odżywa z Golden rose BLACK DIAMOND HARDENER. W szybkim czasie doprowadziła moje paznokcie do dobrego stanu. Jednak radze odpocząć trochę od malowania paznokci.
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) jeżeli regeneruje nie pomoże będę testować.

      Usuń
  6. chętnie zobaczę, jak sobie radzi to regenerum :)

    OdpowiedzUsuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature