Tego jeszcze nie było...

środa, 24 lutego 2016
Hej wszystkim! Bohaterem dzisiejszego posta będzie owoc, którego zapach jest mi dobrze znany ale niekoniecznie smak. A jest nim mango! Jak wiecie lubię się z Wami dzielić swoimi pomysłami na koktajle i tym razem chciałabym Wam przedstawić co wymyśliłam. Będąc w Almie postanowiłam zaszaleć i do koszyka poza standardami dla mnie (pomarańcza, kiwi) trafiło właśnie mango i grejpfrut. Sok specjalnie zaplanowałam dla dwóch osób, żeby ktoś z bliskich również mógł skosztować :).



Do blendera wpadło:
1 pomarańcza
1 grejpfrut
4 kiwi
1 mango
garść jarmużu
2 łodyżki mięty


A czemu tak właściwie mango? Cóż, wynika to z czystej ciekawości. Tak jak pisałam, lubię kosmetyki o zapachu mango. Poza pięknym zapachem, sam owoc bogaty jest w miedź, potas i magnez. Jest również doskonałym źródłem wit. C, A i E a te dwie ostatnie świetnie wpływają na kondycję skóry i zdrowie oczu. Niestety okazało się że grejpfrut przejął całkowicie smak koktajlu. Nie jest źle, chyba że ktoś nie lubi gorzkiego smaku. Wtedy, wybaczcie mi :).


A wy lubicie mango? Macie może jakieś przepisy w którym składnikiem jest ten owoc?
Pozdrawiam,
Joy of Jelly

27 komentarzy on "Tego jeszcze nie było..."
  1. uwielbiam mango <3 im bardziej dojrzałe tym lepiej
    tylko ta pestka upierdliwa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zdecydowanie wole melony ;), mango jadam sporadycznie. Ostatnio próbowałam w sosie indyjskim i było pycha :)

      Usuń
  2. Lubię tylko suszone, ale do smoothie jeszcze chyba nie dodawałam. Spróbuję, więc dzięki za podpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście spróbuję z surowym ;)

      Usuń
    2. Haha :) warto, ja w sumie suszonego nigdy nie jadłam i aż sprobuje ;)

      Usuń
  3. Ja szczerze mówiąc nie znam jakoś bardzo dobrze smaku mango :D Ja ostatnio też mam jakąś manię na koktajle ;)Zaczynam bardzo standardowo banany, jabłka i pomarańcza :) Muszę spróbować i zrobić podobny koktajl ;)
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej wybadać co nam najbardziej pasuje P, u mnie są to najczęściej banany i pomarańcze i zawsze coś innego do tego wrzucam. Czasami staram się eksperymentować ale z rożnym efektem.

      Usuń
  4. Lubię mango jeść i zapach też. Ostatnio nawet kupiłam sobie peeling o takim zapachu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sama chyba wole zapach oś smaku ;)

      Usuń
  5. nie lubię gorzkiego ale staram się stopniowo ograniczac cukier więc za jakiś czas może by mi posmakował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie lubię, ale wiem że grejpfrut zdrowy :)

      Usuń
  6. Mango zjem jedynie w koktajlu. Tak to za nim nie przepadam zbytnio.
    _____________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&Beauty Expert

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam zapach mango i smak zresztą też :D ale ja to zawsze wrzucam to co mam do koktajli, więc ciężko mi podać jakiś przepis:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat kupuję owoce pod koktajle :) dlatego zawsze sobie planuję co i jak.

      Usuń
  8. Jeden z najlepszych owoców świata, nie wiem jak kiedyś mogłam go nie jesc! UWIELBIAM!

    zapraszam http://ladycharm1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja wszystkie owoce uwielbbiam ^^ również i mango :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie przepadam za kilkoma ale w koktajlu one tak bardzo nie przeszkadzają ;)

      Usuń
  10. Jejku w żadnej postaci nie mogę się przekonać do mango a już tyle razy próbowałam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tak z czereśniami ale dlatego że kiedyś znalazłam w jednej z nich robala ;)

      Usuń
  11. Mango rzadko jadam ale lubię jego smak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało spotykany w Polsce owoc no i nie jest tani ;)

      Usuń
  12. Aż ślinka cieknie, przepięknie wygląda, a jeszcze lepiej pewnie smakuje ♥
    zapraszam do siebie http://stylovepaznokcie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej, warto wypróbować :)

      Usuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature