Zamówienie z TRINY.pl

czwartek, 11 lutego 2016
Hej wszystkim! Triny.pl to sklep który odkryłam niedawno przy okazji czytania bloga Anwen * klik * chyba każdy ją zna :). Zazwyczaj zamawiałam kosmetyki ze strony Helfy.pl, ale niestety koszty dostawy zawsze mnie odstraszały. Tym razem postawiłam na inna firmę i się nie zawiodłam. Koszty przesyłki o wiele mniejsze, paczka dotarła do mnie bardzo szybko bo w zaledwie 2 dni. A co się w niej znalazło? O tym już za chwilkę.


Pisałam Wam o moich postanowieniach noworocznych :) i jedno z nich było o pielęgnacji włosów. Właśnie dlatego te zakupy. Wybrałam dwa produkty które polecała Anwen, czyli Odżywkę Tybetańską do włosów, która ma zapewnić włosom objętość i siłę. Nigdy nie miałam do czynienia z produktami firmy Planeta Organica więc jestem bardzo ciekawa efektów. Co najfajniejsze, odżywka zamknięta jest w opakowaniu z pompką, więc nie będzie problemu z wylewaniem produktu.

Druga rzecz to Olejek do włosów poprawiający wzrost włosów od Babuszki Agafii. Aktualnie kończy mi się mój olej z czarnuszki z Dabur i na chwilę obecną nie kupię go ponownie. Nie wiem czy to on, czy szampon z Yves Rocher spowodował podrażnienie mojej skóry głowy i łupież. Więc będę sprawdzać. Co już mi się podoba w olejku to na pewno zapach, lekki i świeży. Ostatnia rzecz to Maseczka Staroałtajska do włosów również od Babuszki Agafii. Tę wybrałam już sama. Kiedyś miałam maseczkę drożdżową i byłam zadowolona z efektów, ale nie z konsystencji produktu dlatego jestem ciekawa jak sprawdzi się ta.


A wy używałyście tej maseczki?
Pozdrawiam,
Joy of Jelly
12 komentarzy on "Zamówienie z TRINY.pl"
  1. Nie miałam nic z Agafii, ale chętnie coś kupię, ponieważ produkty mnie kuszą. :)
    Chciałabym jakąś maseczkę na włosy, coś na cerę. Wybrałabym kilka kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agafię mogę polecić, dobre, tanie kosmetyki i jeszcze nie trafiłam na taki kosmetyk tej firmy który by mi się nie sprawdził :)

      Usuń
  2. fajne zakupy, ja jeszcze nigdy nie zamawiałam z tego sklepu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pierwszy ale nie ostatni na pewno :)

      Usuń
  3. oj same smakołyki wszystkich z chęcią bym spróbowała także czekam na opinie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko w pełni przetestuję to zrobię recenzję :)

      Usuń
  4. Babuszka Agafia ma na prawdę super produkty ale tego jeszcze nie miałam :) sama muszę się wziąć za swoje włosy. Daj znać czy olejek się spisał! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, będę testować i postaram się jak najszybciej zrobić recenzję :).

      Usuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature