Top Social

Marchewkowe pole...

wtorek, 8 marca 2016
Cześć wszystkim! Dziś lekki, wiosenny post. Czyli kolejny pomysł na koktajl, tym razem w roli głównej, marchewka i gruszka. Od razu mówię - konsystencja jest dość specyficzna i nie każdemu może smakować :). Ale zostało mi trochę marchewki z dnia poprzedniego i postanowiłam coś wymyślić.


Do blendera wpadło:
2 pomarańcze
1 jabłko
3 gruszki
1 marchewka (bądź jak u mnie garść Marwitek)


Powoli zaczynają pojawiać się gruszki, a są to jedne z moich ulubionych owoców. Kilka lat temu potrafiłam zjeść 2 kg dziennie i w sumie jadłam tylko to :). Gruszki są lekkostrawne, mają też mało kalorii. Gruszki zawierają dużo potasu, wapnia, żelaza czy też jodu. Oczywiście zawiera mnóstwo witamin takich jak wit. A, B1, B2 czy B6. Jeżeli chodzi o marchewkę to jak wiemy zawiera dużo beta-karotenu który wpływa na kolor naszej skóry, jest też doskonałym źródłem witaminy A, E i K. Nie wiem jak Wy, ale ja nawet samą marchewkę lubię jeść, szczególnie tę firmy Marwit która jest pakowana i gotowa do spożycia nawet dla dzieci. 




Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet moje drogie :D
Pozdrawiam,
Joy of Jelly

20 komentarzy on "Marchewkowe pole..."
  1. Wygląda apetycznie! Również bardzo lubię gruszki. Czasem tylko je miksuję, by mieć pyszny mus. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja na to nie wpadłam, *puk puk w głowę* już mam pomysł na obiad :)

      Usuń
  2. Lubię gruszki! :D Będę je jeść częściej. Nawet nie wiedziałam, że zawierają dużo magnesu i potasu.

    Widzę gazetę i pytanie: myślisz o tatuażu? Tak! Jadę w maju robić drugi! Doczekać się nie mogę. ;)
    Wszystkiego dobrego! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klaudia mam nadzieję że się pochwalisz :). Ja w niedzielę też idę na kolejny tatuaż.

      Usuń
    2. Pochwalę się. :D Muszę koniecznie zobaczyć Twój nowy. Także wrzuć na blog bądź instagrama. Nie posiadam go, ale zawsze mogę zerknąć na zdjęcie.
      Posiadasz może fan page na facebooku?

      Usuń
    3. Pochwalę się na pewno na blogu i na instagramie :) Fan page'a jeszcze nie posiadam.

      Usuń
  3. Pyszota! Narobiłaś mi apetytu!
    Wszsytkiego co najlepsze :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie koktajle, a najbardziej o smaku marchewkowym :)
    Pozdrawiam i również życzę Wszystkiego Najlepszego :)

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był w sumie mój pierwszy raz z marchewką, ale pewnie nie ostatni :)

      Usuń
  5. Nie przepadam za marchewką, za to smoothie, koktajle itd pożeram w każdej ilości. Piękny kolor ma ta mikstura :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu coś innego u mnie, a nie tylko zielone koktajle :D

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. a w dodatku bardzo zdrowe :), czego chcieć więcej?

      Usuń
  7. Narobiłaś mi ochoty na pyszny koktajl!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama żałuję że nie mam żadnych owoców bo też mam smaka :)

      Usuń
  8. wszystkie składniki uwielbiam także zgapię przepis, a gruszki jadłabym tonami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że będzie Ci smakował :)

      Usuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature