Nails | Piękna zieleń od Nails Inc

środa, 23 marca 2016
  Hej wszystkim! Tym razem post paznokciowy, długo takiego nie było. No ale w końcu moje paznokcie dochodzą do siebie i mogę je trochę zapuścić. Dlatego też chcę powoli testować nowe lakiery (jest promocja na Essie w Super-pharm ciii...) i tym razem na pierwszy ogień idzie zieleń z NailsInc. Nigdy wcześniej nie malowałam paznokci tymi lakierami, ale teraz już wiem że są świetne. Przypominają mi w konsystencji moje ulubione Essie.


  A jak udało mi się w końcu zapuścić paznokcie? Wydaje mi się, że wpływ na to miała zmiana pracy gdzie nie bawię się paznokciami i je niszczę ale dodatkowo utwardzacz z Sally Hansen. Jest świetny, od kiedy go używam żaden paznokieć mi się nie złamał. 
  Inspiracją do takiego zdobienia było zdjęcie na facebook'u, teraz nawet nie pamiętam gdzie dokładnie. Zastosowałam własną kolorystkę i ułożenie kropek. Nie powiem, już dawno nie miałam tak ładnych paznokci aż mam ochotę patrzeć sobie na ręce. 


  Jako bazy użyłam odżywki z Maybelline Express Manicure - Nail Strengthener, a na to utwardzacz o którym wspomniałam wcześniej. Położyłam dwie warstwy (na niektórych paznokciach wystarczyłaby jedna) lakieru NailsInc w kolorze Hyde Park Court. Gdy paznokcie już trochę przeschły zaczęłam kropkować i był to totalny spontan. Kolory jakie użyłam to Top Shop Keep Me Sweet i Essie Buy me a Cameo. Na koniec użyłam świeżutkiego Seche Vite.



Tequila myśli że to jej lakiery..ciii

I tak w końcu mogę cieszyć się czymś nowym i w miarę wyglądającym. 
Pozdrawiam,


26 komentarzy on "Nails | Piękna zieleń od Nails Inc"
  1. Świetnie wyszło z tymi kropeczkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :), kropki to chyba najłatwiejsze zdobienie jakie może być.

      Usuń
  2. Moim zdaniem wyszło bardzo fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskie te kropy! Idealnie dobrałaś kolorystykę. Bardzo mi się takie wydanie na paznokcioach podoba! Kici chyba też :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba było trochę rozweselić ten khaki :). Tequila chyba też by chciała kropki na pazurkach :).

      Usuń
  4. Bardzo pomysłowy mani :) Aż poczułam się zainspirowana :)
    P.S. Urzekł mnie kociak na ostatnim zdjęciu - mój właśnie przy mnie śpiocha w najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :), moja siedzi i gania za zabawką.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Moje początki ze zdobieniami ale dzięki :D

      Usuń
  6. podoba mi się, fajny efekt. kropeczki to wiosenny akcent

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze wypróbować w bardziej wiosennej kolorystyce :).

      Usuń
  7. nie wiem czy wiesz, ale Kota jest wszystko - on/ona tylko pozwala ci tego używać ;) a paznokcie śliczne, nie miałam nigdy takiego koloru :) pobawię się tak innymi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawszę mogła trochę poprzeszkadzać przy malowaniu ale na szczęście jest grzeczna :). Kolory zawsze można pozmieniać, ja będę próbować jakiejś wiosenne kolorki.

      Usuń
  8. Fajne, proste zdobienie :) Seche Vite bardzo mi ściąga lakier i przerzuciłam się na top coat Sally Hansen. Szkoda, że Seche Vite nie sprawdza się tak, jakbym tego chciała, bo trwałość i połysk są nie do pobicia :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też to zauważyłam, ale podoba mi się jego efekt błysku i trwałość. Chciałabym jeszcze wypróbować Essie Good to Go :).

      Usuń
  9. no i bardzo fajnie to wygląda :D a Tequila przesłodka szkoda, że moja Fiona nie lubi pozować do zdjęć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :). Moje "maluchy" zawsze siedzą koło mnie jak cykam zdjęcia bo wiedzą że coś się dzieje i one też chcą :).

      Usuń
  10. piękny kolor i bardzo fajny efekt. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tego utwardzacza Sally Hansen! A kropki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam się że sama do niedawna nie wiedziałam o tym utwardzaczu, a tu koleżanka w pracy mi poleciła bo mówiła że tylko na tym udało jej się paznokcie zapuścić :D

      Usuń
  12. Piękne paznokcie, ale kot i tak wygrywa. :D

    OdpowiedzUsuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature