Origins - Energizing Essentials set...

środa, 30 marca 2016
Hej wszystkim! I jak tu nie oszaleć? Ostatnio pokazywałam Wam podobny zestaw marki Orgins, a tutaj kolejny. Tym razem wybrałam wersję energetyzującą na dzień i był to chyba ostatni zestaw w sklepie. Używam już od dwóch tygodni tamtego zestawu i jestem strasznie zadowolona, dlatego chciałam skusić się i na ten. 


Ja widzicie na zdjęciu w zestawie znajdują się cztery produkty. W tym jeden produkt pełnowymiarowy, ale nie do końca. Już tłumaczę :). Gdybyśmy chciały zakupić sam krem GinZing w normalnej ofercie, jest on dostępny za 99 zł ale 50 ml. Tutaj za cenę 149 zł jest krem ale o pojemności 75ml, a dodatkowo mamy miniaturkę scrubu do twarzy z tej samej serii oraz maseczkę i serum. 
Jak wiecie stosuję już krem pod oczy na dzień z tej samej serii i jestem z niego bardzo zadowolona. Pojawił się on nawet w ulubieńcach lutego * klik * dlatego mam nadzieję że i te produkty przypadną mi do gustu.


Krem GinZing Energy-boosting Moisturizer ma mieć konsystencję lekkiego kremu, błyskawicznie wchłaniać i nawilżać. Ma ekstrakt z żeń-szenia i ziarna kawy, właśnie one mają rewitalizować skórę. Uwielbiam tego typu kremy na dzień, obecnie stosuję ale z Clarins lecz nie jest to to co chcę.
Co do scrubu, mam jego pełnowymiarowe opakowanie ale jeszcze go nie stosowałam. Tego typu produkty zaczynam wprowadzać gdy moja skóra zmienia się z suchej/normalnej na normalna/lekko przetłuszczająca czyli w okolicy maja. Wtedy dopiero lubię się mocno oczyszczać. Pojemność to 30 ml, idealna na wakacje/wyjazd. 
Jeśli chodzi o serum nie mogę znaleźć go na stronie Sephory, więc nie wiem czy jest możliwość kupienia go osobno czy po prostu jestem ślepa :). Ale powoli się rozglądam nad tym które wybrać bo jest tyle możliwości tyle do przetestowania. Wiem tylko tyle, że ma on w składzie wierzbowicę, roślinę z rodziny wiesiołkowatych. Ostatni produkt to maseczka z glinką różaną, która ma oczyścić naszą skórę i wyrównać jej strukturę. Oba te produkty mają po 15 ml więc dobra wielkość na przetestowanie. 

Oczywiście jest również kosmetyczka, ale przy najbliższej możliwości poleci ona do którejś z Was :).
Pozdrawiam,
Joy of Jelly

20 komentarzy on "Origins - Energizing Essentials set..."
  1. Bardzo fajny zestaw :) Ja mam ochotę właśnie na krem pod oczy z tej serii i jak zużyję obecny to pewnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, u mnie się świetnie sprawdza i cieszę się że nie skusiłam się na Resibo :)

      Usuń
  2. Świetne są takie zestawy! Uwielbiam wszelkie mniaturki, bo dają możliwość wstępnego sprawdzenia formuły i działania i podjęcia decyzji o ewentualnym zakupie lub nie. No i zwykle wychodzi taka opcja taniej, coś tam jest zawsze gratis. Ta seria pomarańczowa Origins wygląda meeega energetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba za sprawą tego pomarańczowego koloru, aż chce się używać rano tych produktów :). Jestem ciekawa tej droższej serii z Origins ale produkty są skierowane do cery dojrzałej, więc chyba poczekam trochę.

      Usuń
  3. Uwielbiam takie zestawy, najbardziej chciałabym przetestować ich maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posiadam tylko jedną więc ciężko się wypowiedzieć ale niebawem będę testować dwie kolejne :)

      Usuń
  4. Fajny taki zestaw:) Zawsze można przetestować bez wydawania większej kwoty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam ze te miniaturki starczają na kilka użyć więc dają nam sporo czasu do przetestowania :)

      Usuń
  5. Fajny zestaw, w ogóle pomysł z miniaturami jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miniaturki świetnie sprawdzają się na wyjazdach :)

      Usuń
  6. fajny zestaw tez bym go z chęcią dorwała tym bardziej, że origins mnie strasznie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielka szkoda że nie można tych zestawów zamawiać online :/. Origins to chyba dla mnie marka na rok 2016 ;)

      Usuń
  7. Strasznie mnie ten zestaw kusi, co prawda wobec żelu punktowego z Origins mam mieszane uczucia, to mam nadzieje, że zestaw jutro w sephorze znajdę i moje zdanie o firmie się polepszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zestaw uważam za udany bo jest w nim sporo produktów i dodatkowo cena nie zabija :)

      Usuń
  8. U mnie ten zestaw jest do wygrania na blogu i mam nadzieje, ze trafi do osoby, ktora będzie z niego bardzo zadowolona :) ja miałam okazje przez dość długi czas używać kremu na dzien i byłam zachwycona! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam :), wydaje mi się że ten zestaw ucieszy nie jedną osobę. Ja już kończę Clarins i nie mogę się doczekać aż go wypróbuje :)

      Usuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature