Top Social

Origins - Moisturizing Musts set

czwartek, 10 marca 2016
Cześć wszystkim! Mam nadzieję, że dzień kobiet spędziłyście miło i bez stresowo. Jako że skończył mi się mój krem z Khiel's, którego używałam na noc, poszukiwałam czegoś nowego. Zastanawiałam się nad Resibo, ale powiem szczerze że nie bardzo chciało mi się czekać na przesyłkę. Z racji tego, że jestem zadowolona z produktów Origins to stwierdziłam że kupię ten zestaw.


Zestaw można dostać tylko i wyłącznie w sklepach Sephora, ale o ile się nie mylę w Warszawskich. Skusiłam się na niego ponieważ cena za sam krem wynosi 189 zł, a zestaw kosztował tyle samo, a dodatkowo otrzymałam kosmetyczkę, próbkę maseczki do twarzy Drink Up Intensive 15 ml, którą chciałam bardzo przetestować. Do tego dwa produkty z tej samej serii co krem, czyli Make A Difference Rejuvenating Cleansing Milk 30ml, oczyszczające mleczko do twarzy z oliwą z oliwek i gliceryną roślinną oraz Make A Difference Plus+ Rejuvenating Treatment Lotion 50 ml czyli emulsja nawilżająca i przygotowująca skórę na krem z arbuzem, liczi i różą jerychońską. 


Dlaczego wybrałam ten krem? Na noc lubię stosować mocno nawilżające kremy, skóra wtedy chłonie wszystko przez całą noc. Krem jak i emulsja mają podobne składniki, czyli liczi, arbuz i różę jerychońską. Róża jerychońska jest znana ze swoich właściwości przeciwzmarszczkowych. Krem jest lekki, kremowy, szybko się wchłania i bardzo przyjemnie pachnie. Nie pozostawia uczucia lepkości na skórze, czego na prawdę nie lubię. Jestem ciekawa jak się sprawdzi. Jak na razie produkty Origins mnie nie zawiodły. Dodatkowy plus dla firmy, która w swoich produktach nie używa parabenów, produktów pochodzenia zwierzęcego, parafiny (która tak bardzo lubi mnie zapychać), olejów mineralnych czy syntetycznych zapachów.

A czy Wy już skusiłyście się na coś z Origins?
Pozdrawiam,
Joy of Jelly
24 komentarze on "Origins - Moisturizing Musts set"
  1. Odpowiedzi
    1. Trzeba to zmienić :) postaram się przy jakimś rozdaniu zapewnić coś z tej firmy.

      Usuń
  2. Od dawna marzą mi się kosmetyki tej marki. Miałam je na zakupowej liście kiedy jeszcze nie były u nas dostępne, dlatego fajnie że pojawili się już na naszym rynku. Na nic się jeszcze nie skusiłam, bo zużywam zapasy, ale to kwestia czasu ;) Będę wypatrywać Twoich recenzji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie akurat tak się złożyło że kończyły mi się produkty i weszły do sprzedaży zestawy, jak coś jeszcze do dostania w Sephorze :P.

      Usuń
  3. mam ochotę na ich słynna maseczke :) zrobiłaś interes, sety zawsze się opłacają bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie, maseczki to pierwsza rzecz do której zachęcam :).

      Usuń
  4. Opakowania są piękne, chętnie przeczytam jak sobie ten krem i spółka radzą :)
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :), jak tylko go konkretnie poużywam to od razu zdam relację :)

      Usuń
  5. Rewelacyjny ten zestaw! Uwielbiam takie dodatki do pełnowymiarowych produktów :)
    Nie znam oferty marki Origins, ale co jakiś czas ciągnie mnie by się wreszcie zapoznać. Muszę jednak najpierw zużyć jakieś zapasy i zrobić miejsce na coś nowego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama byłam zdziwiona że taka niska cena za zestaw :) mnie ostatnio przyciąga Origins jak i Khiel's al do tego drugiego mam daleko ;)

      Usuń
    2. Khiel's otworzył wreszcie sklep internetowy, więc dostępność zdecydowanie wzrosła ku uciesze wielu kobiet. No chyba, że chce się podotykać, to już przez ekranik komputera może być kłopotem ;)

      Usuń
    3. Dobrze wiedzieć bo mam ochotę na ich krem z SPF na wiosnę/lato :). Słyszałam same dobre recenzję.

      Usuń
  6. Bardzo fajny zestaw. Kosmetyki Origins bardzo dobrze się u mnie sprawdzają, więc po zużyciu zapasów z chęcią skuszę się na podobny set :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam ze u wielu osób się sprawdzają :)

      Usuń
  7. Ciekawy zestaw :) nie miałam jeszcze nic tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam kompletnie tej marki :) Podoba mi się to, że nie trzeba długo czekać zanim krem się wchłonie :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :P
    http://kobiecyszyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię długoschnących produktów :) więc dobrze że od razu się wchłania.

      Usuń
  9. Ja na rozdanie zakupiłam zestaw z seria GinZing, ale sama chetnie skusilabym sie na ten zestaw o którym piszesz. W Poznaniu tez mozna go dorwać w niektórych Sephorach, wiec może jutro sie po niego wybiorę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie się wróciłam po zestaw z GinZing :) bo cena też świetna.

      Usuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature