To ona mnie namówiła...

piątek, 25 marca 2016
Cześć wszystkim! Wybaczcie ale dziś piszę posta trochę na szybko. Dziś ostatni dzień w pracy przed wyjazdem na Święta, a ja muszę się jeszcze spakować. Cieszę się że wyjeżdżam i odpocznę od Warszawy. Pomimo że jest to moje rodzinne miasto, czasem dobrze wyjechać i naładować baterię. A w tym roku spędzam Wielkanoc z babcią mojego K w Jarnołtówku (za górami, za lasami, za siedmioma dolinami...). Zakupy które widzicie poniżej zaczęły się od wiadomości "robię zamówienie z Triny.pl chcesz coś?", i milion myśli w mojej głowie. Najpierw powiedziałam nie, ale po 2 minutach napisałam "daj mi 5 minut, zaraz wybiorę". 


Wybrałam, dwa szampony do włosów Baikal Herbals do włosów farbowanych i suchych oraz Kąpiel Agafii czyli specjalny szampon - Aktywator wzrostu włosów. Pisałam Wam ostatnio o wpadce z szamponami, mam nadzieję że tutaj się miło zaskoczę. Za dwa szampony zapłaciłam ok 13 zł więc oby tak dalej :). Kolejny zakup przytrafił się nieoczekiwanie. Będąc w Almie zauważyłam że mają oni w sprzedaży mydła Yope i dodatkowo w promocyjnej cenie 12,99 zł z 15.99 zł. Niestety jedyny zapach który mi przypadł to Werbena, ale za to jaka! Cudoooo! Na pewno skuszę się ponownie. 


Ostatnią wizytę złożyłam w Super-pharm. Poszłam tylko po wcierkę bursztynową firmy Jantar, no i tak przy okazji trafiłam na promocję szminek z Bourjoisa. Wybrałam sobie kolor 02 Frambourjoise (mam w planach zrobić recenzję wszystkich kolorów które posiadam) czyli piękny róż oraz nowość korektor rozświetlająco-nawilżający. Mam zamiar go używać pod oczy, jestem ciekawa jak się sprawdza ponieważ miałam w planach kupić Urban Decay ale najpierw przetestuję coś przyjaznego dla portfela :). Gumki zgarnęłam przy kasie, za jakieś śmieszne pieniądze, a gumki zawszę się przydadzą.


Jeśli macie ochotę wybrać się ze mną w podróż, zapraszam na mojego Instagrama. Tam bywam najczęściej.

Używałyście może tej wcierki bursztynowej? Chciałabym zapuścić do sierpnia włosy bo szykuje mi się wesele, a przed tym muszę je trochę skrócić.
Pozdrawiam i Wesołych Świąt
Joy of Jelly

20 komentarzy on "To ona mnie namówiła..."
  1. nie znam żadnej z tych rzeczy, ale podoba mi się design tych mydełek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yope to Polska firma. Mnie tylko przypadł do gustu ten zapach ale jest ich kilka i każde z opakowań ma innego zwierzaka ;)

      Usuń
  2. No tak, zawsze najlepiej zwalić winę na kogoś :D Też tak robię :D hyhy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać że pewnie tego zamówienia nie było by gdyby nie pytanie ;)

      Usuń
  3. haha, też tak zawsze robię, że na kogoś zwalam winę, bo zawsze kuszą. A dwa razy mnie namawiać nie trzeba. (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam niestety podobnie :), ale na szczęście dużo nie wydałam.

      Usuń
  4. Użylam tylko 1 butelki Jantaru, więc nic nie powiem i przerwałam. Również muszę skrócić włosy, a że po prostu MUSZĘ MIEC BARDZO DŁGUIE to przyszłe miesiące będą na pewno z różnymi specyfikami na szybszy porost włosów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swego czasu miałam krótkie włosy i wyglądałam strasznie :P dlatego wierna jestem długim.

      Usuń
  5. Wina nigdy nie leży po naszej stronie :) Mam ochotę na ten korektor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa jak będzie się sprawdzał pod oczy :)

      Usuń
  6. Używam wcierki ale średnio się u mnie sprawdziła, bez szału. Czek na recenzję korektora bo uwielbiam produkty Bourjois :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiedziałam że taki korektor wszedł i musiałam go wybrać.

      Usuń
  7. Zainteresowałaś mnie tą wcierką bursztynową. Mam nadzieję, że dasz znać jak już ją przetestujesz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, mam nadzieję że się sprawdzi.

      Usuń
  8. Też rozważałam zakup korektora Bourjois i jeszcze Catrice, ale wygrał... Urban Decay ;) Będę wypatrywać Twojej recenzji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urban Decay kusi, tak dużo osób zachwala ;). Mam nadzieję że będzie dobry.

      Usuń
  9. Koniecznie daj znać jak sprawdzi sie korektor z Bourjois! Ja juz jakiś czas temu wybrałam Urban Decay i ani trochę nie żałuje :) jest świetny! Mydło z Yope sama w końcu kupiłam :D za dużo tych opinii w internecie żebym mogła przejść obojętnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno dam znać :). Szkoda że zapachy z Yope nie przypadły mi do gustu bo bym kupowała. Werbena pachnie cudownie ale reszta nie dla mnie.

      Usuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature