Top Social

Lakiery na wiosnę...

środa, 6 kwietnia 2016
   Hej wszystkim! Ostatni weekend pogoda dopisywała, pięknie świeciło słońce. Ja niestety byłam w pracy całe dwa dni, ale mam nadzieję że następny też taki będzie i będę korzystać ze słońca. Przeglądając swoją kolekcję lakierów wpadłam na pomysł aby pokazać Wam moje ulubione lakiery na sezon wiosenny. Brakuje mi koloru na paznokciach, ponieważ w zimie zawsze noszę ciemne kolory typu bordo, czerń czy granat. Tak więc mam zamiar nosić teraz tylko żywe i soczyste kolory.

 

   Dla mnie ta wiosna będzie pełna różu, fioletów, pomarańczu i błękitu. Mój numer jeden jeśli chodzi o lakiery wiosenne to Essie, Cute As a Button, piękny truskawkowo-różowy kolor. Ten kolor pięknie się łączy z kolejnym lakierem z Essie czyli Splash of Grenadine. Kiedyś nie mogłam się do niego przekonać. Chodziłam koło niego dobre miesiące, aż mnie olśniło że przecież ten kolor jest bajeczny.


   Mój ulubiony lakier pomarańczowy z mojej kolekcji to zdecydowanie ten z Sally Hansen w kolorze 150 Sun Kissed. Trzeba niestety pamiętać, że będzie on wyglądał dobrze tylko z ciepła karnacją. Lakiery z tej serii mają świetne pędzelki, nie za szerokie, nie za wąskie. Często też są na promocji. Kolejny róż który lubię nosić wiosną to Inglot, 361. Mam go już ze dwa lata i chyba nigdy się nie skończy. Ten kolor to zdecydowanie barbie pink, więc nie każdemu przypadnie do gustu ale warto się mu przyjrzeć. Często noszę tego typu róże gdy wiem że mój strój będzie opiewał w czerń :). Ostatni lakier który zamierzam nosić to Flormar w kolorze WL01 z serii Wet Look. Kolor ten wpada nam już w pastele dlatego zamierzam go używać bliżej lata gdy skóra lekko się przyciemni. A jak słońce nie dopisze do od czego są samoopalacze :).



Jeżeli macie ochotę zobaczyć te lakiery na paznokciach, dajcie znać w komentarzach.
Pozdrawiam,
Joy of Jelly


28 komentarzy on "Lakiery na wiosnę..."
  1. Ja dość dawno nie malowałam ale chętnie zobaczę je w akcji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dwóch dni nie mogę wytrzymać bez lakieru ;)

      Usuń
  2. Jak dla mnie kolory idealne na wiosnę! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pokaż fiolecik. Piękny kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze się domyślałam że ten kolor zwróci uwagę ;). Niedługo pojawi się na blogu.

      Usuń
  4. a cena? i czy to teraz do dostania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 39 zł o ile się nie mylę, kupiłam go dwa tygodnie temu ale wtedy były tylko dwie czy trzy sztuki.

      Usuń
  5. Idealne kolory na wiosne. Bardzo lubię lakiery z inglot :)
    Pozdrawiam !

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z Inglota mam tylko dwa lakiery, jakoś nigdy nie byłam zadowolona z ich jakości. U mnie Essie trzyma się najlepiej i często kupowałam je na promocji :).

      Usuń
  6. splash of grenadine mam i uwielbiam przepięknie wygląda na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak ten kolor mógł mi się kiedyś nie podobać, uwielbiam go teraz na dłoniach i stopach latem :).

      Usuń
  7. Swego czasu chciałam kupic Essie, Cute as a Button! Wyglada obłędnie wiosennie :) w końcu jednak przestawiłam sie na hybrydy i teraz po prostu szukam odpowiedników :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero testuję swoją pierwszą hybrydę, zobaczę czy się przekonam :).

      Usuń
  8. definitywnie pokaż essiaka - cudowny jest ten kolor <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężki do skopiowania kolor i taki wyjątkowy. Często zbiera komplementy :)

      Usuń
  9. Kocham wiosnę za te soczyste kolory właśnie! Róże i korale to moje ukochane odcienie na paznokciach. Wiosną mogę ich używać bez skrupułów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem bardziej koralowa :), róż chyba nigdy nie będzie kolorem po który sięgam częściej.

      Usuń
  10. Kocham róż na paznokciach, niezależnie od pory roku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja generalnie nie przepadam za różem, wiosna i lato to sezony kiedy sięgam po ten kolor :)

      Usuń
  11. łądne kolory :) u mnie zależy wszystko i tak od nastroju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie również ale na wiosnę wole zdecydowanie bardziej soczyste kolory

      Usuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature