Nails | Flower power czyli Maybelline Surreal

piątek, 1 kwietnia 2016
   Hej wszystkim! Wiosna powoli się pojawia, kalendarzowa niby już się jest ale ja jestem zdanie że dopóki nie ma słońca za oknem - nie ma wiosny. Wiosną mam ochotę na więcej kolorów na paznokciach, a wiem że ten kolor ostatnio dziewczyny w pracy chwaliły. Mam zamiar Wam go pokazać.


   A mowa tutaj o lakierze z Maybelline z serii Super Stay 7 days w kolorze 635 Surreal. Jest to tak wyjątkowy kolor, że ciężko go określić. Ni to fiolet, ni to niebieski. Bardzo ładnie się nakłada, ma szeroki pędzelek więc szybo pokrywa płytkę paznokcia. Producent zapewnia nas, że ma wytrzymać do 7 dniu, no niestety u mnie jest to ok 4 dni max. Ich cena to 16,99 zł w drogerii Super-pharm. Wiem że w drogeriach internetowych może zakupić je o połowę taniej, więc warto się rozejrzeć.


   Oczywiście jako bazę nałożyłam moją odżywkę z Maybelline Express Manicure - Nail Strengthener, a na to utwardzacz z Sally Hansen Hard As Nails. Niestety jeśli chodzi o kolor lakieru trzeba go nałożyć dwie warstwy aby całkowicie pokryć płytkę paznokcia. Więc dla tych dziewczyn które lubią szybko, to trzeba będzie chwilę dłużej poświęcić na paznokcie :). Jak widzicie na serdeczny palec nałożyłam po dwa kwiatuszki. Dostałam na Wielkanoc od mamy mojego K dużo zdobień do paznokci i lampę UV do paznokci. Chciałam Wam pokazać coś innego i łatwego. Tego typu zdobienia są do kupienia za grosze na allegro jak i aliexpress. Na sam koniec nałożyłam jedną grubszą warstwę Sally Hansen na palce serdeczne i zwykła cienką warstwę na pozostałe. Jest to coś innego dla mnie więc mam nadzieję że Wam spodobało.




A wy jakie kolory lubicie na wiosnę?
Pozdrawiam,


30 komentarzy on "Nails | Flower power czyli Maybelline Surreal"
  1. Wiosennie! :D Miałam chyba lub jeszcze mam podobny kolor lakieru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już mam dość ciemnych kolorów, mam zamiar trochę poszaleć :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzięki, długo nie mogłam się do niego przekonać :).

      Usuń
  3. Przyjemny kolorek, bardzo takie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ma on już grono swoich fanek w pracy :)

      Usuń
  5. Piękny odcień! Idealny na pierwszą fazę wiosny! :)
    Ozdóbki dodają mu uroku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi kwiatkami czuję się jak bym znowu miała 14 lat ;D

      Usuń
  6. Ja ostatnio gustuje w jawnych odcieniach, ale ten ktory pokazujesz tez bardzo mi sie spodobał :D ciekawe czy znajdę odpowiednik w wersji hybrydowej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zauważam ze raz mam ciemne, raz jasne. Ale zamówiłam sobie teraz hybrydy i oczywiście jeden jasny, jeden ciemny kolor ;)

      Usuń
  7. Bardzo ładnie prezentują się te kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuje, pierwszy raz w życiu przyklejałam ozdoby i już się nie boje ;)

      Usuń
  8. ładny kolor :) ja mam teraz fiolet ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Niedawno sprawiłam sobie ten lakier i w ostatnich dniach nosiłam :) Piękny jest, od dawna miałam na niego oko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to napewno ciężki kolor do skopiowania :). Jedyny w swoim rodzaju.

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Mnie dopiero przekonał ten kolor do siebie :)

      Usuń
  11. Seche Vite niezależnie od pory roku <3

    OdpowiedzUsuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature