6 produktów które mnie kuszą...

poniedziałek, 30 maja 2016
  

 Cześć wszystkim! Dziś post którego dawno nie było, czyli moja wishlista. Ostatnio staram się ograniczać swoje zakupy do minimum i powoli mi to wychodzi. Mam dużo produktów które muszę zużyć ale niektóre nie dają mi spokoju.


1. Pomimo że mam już 3 pary sportowych butów to chcę więcej, uważam że są to najwygodniejsze buty jakie posiadam. Może nie są eleganckie i nie powinnam takich nosić do pracy ale czarny kolor może przejdzie, a jak nie to zawszę będę mieć buty na siłownie lub biegania. 

2. Od kiedy tylko sklep MAC otworzył się w centrum handlowym w którym pracuje i dodatkowo mijam go za każdym razem, mam ochotę na ich produkty. Jako że podkładów mam mnóstwo, róży i cieni również to chcę przetestować ich szminki. Wybrałam tego nudziaka w odcieniu Velvet Teddy bo powiem szczerze że nie mam tego typu odcieni u siebie w kolekcji. Mam mnóstwo czerwieni, róży i fioletów ale żadnego beżu, chyba że możecie polecić jakiś inny stonowany kolor. 

3. Oto świeczka w której się zakochałam od pierwszego powąchania. A mowa o Autumn Rain z Kringle czyli świeży zapach na każdą porę dnia. Kupiłam wosk i aż szkoda mi go zużyć, bo wiem że zaraz on zniknie. Nie sądziłam że znajdę taki zapach który mógłby mi umilać każdy dzień bez wyjątku. 

4. Nowość na rynku polskim czyli produkty Peter Thomas Roth, widziałam tą maseczkę na angielskim youtube kilka miesięcy temu i od razu nabrałam na nią ochotę. Jest to maseczka enzymatyczna na bazie dyni która ma złuszczać skórę, przy tym ją nawilżać i wygładzać. Zawiera również kwasy AHA. Niestety maska kosztuję aż 199 zł za 150ml produktu więc nie prędko sobie na nią pozwolę. Czekam na promocję z kartą Sephory, może wtedy poszaleję. 

5. Kolejna maska, jak bym nie miała ich mało ;). Tym razem coś z rynku azjatyckiego czyli maska na bazie wody z róży damasceńskiej z Skin79. Zawiera delikatne kwasy AHA, ona również ma wygładzać, nawilżać skórę i lekko ją złuszczać. Jej cena na szczęście jest już bardziej przystępna bo kosztuję tylko 59 zł więc prędzej przetestuję tą. Dodatkowo jestem ciekawa jej zapachu bo uwielbiam zapach róż. 

6. Ostatni produkt chodzi za mną najdłużej. Perfumy D&G L'Imperatrice to piękny zapach na wiosnę i lato, jest bardzo soczysty i owocowy. Zawsze jak go wącham w sklepie mam ochotę zjeść jakiś owoc lub wypić koktajl. Przeczytałam na blogu o tych perfumach i postanowiłam sprawdzić. Przepadłam, nie potrzebuję kolejnych perfum bo mam mnóstwo flakonów ale dla tych chyba zrobię wyjątek. CUDO! Powąchajcie przy okazji i tylko nie przepadnijcie jak ja. 

I to wszystkie moje kuszące produkty, a Wam wpadło coś ostatnio w oko? Może macie któryś z tych produktów?
Pozdrawiam,

27 komentarzy on "6 produktów które mnie kuszą..."
  1. perfumy DG prześladują i mnie! Zdecydowałam, że za rok będą moje! Najpierw muszę wykończyć te, które mam (i również lubię!) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam też dużo flakonów ale chyba nie wytrzymam. Widziałam że na iperfumy są o wiele tańsze niż w perfumeriach :).

      Usuń
  2. Mi też się marzy jakiś piękny kolorek na usta od Mac'a <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba taki klasych i must have żeby mieć przynajmniej jedną pomadke z MAC :)

      Usuń
  3. Oj szminki z Mac to i mnie kuszą już jakiś czas i sama nie wiem jak tak dałam się długo trzymać na wodzy :) ale myślę, że to będzie zakup, który wykonam do końca tego roku. Świeczki Kringle tez uwielbiam ale jak na razie mam tylko je w tych miniaturowych wersjach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero poznaje Kringle i kupuje woski ale mam już dwa zapachy które musze kupić w formie świeczki :).

      Usuń
  4. Pomadka również mnie kusi :) Co do zapachu polecam wziąć próbkę, bo u mnie ten zapach utrzymuje się 20min :( ogromnie żałuję bo jest bajeczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to jestem tak śmieszna że chodzę i się psikam w sklepie. U mnie trzymają się ok 2-3 godzin dlatego chce kupić 100ml.

      Usuń
  5. Muszę poszukać tę maskę ze Skin79 na ebayu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nawet tam nie zaglądałam, bo zawsze zamawiam z ich polskiej strony :)

      Usuń
  6. Mnie również kusi pomadka z Mac i zamierzam ją w końcu kupić! Maseczka bardzo mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się zbieram już długo z MACiem ale cały czas odkładam. Tym razem na pewno kupie ;)

      Usuń
  7. Kocham pomadki MAC, jednak Velvet Teddy kompletnie nie widać na moich ustach. Może jak zmieni się mój kolor cery to wtedy :P A polecam z nudziaków jeszcze Modesty :) I ja też mam listę rzeczy, które bardzo mnie kuszą - niestety stale się powiększa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja będę musiała przetestować kilka kolorów, jak już wydawać tyle pieniędzy :).

      Usuń
  8. Ja na szminkę MAC długo się czaiłam, ale w końcu postanowiłam sobie kupić. Wybrałam Creme Cup - taki delikatny róż. Muszę spojrzeć na Twój kolorek, bo coś czuję, że na jednym się nie skończy.
    PS. Przepiękny blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :), o cream cup dużo słyszałam ale odcień chyba jest jaśniejszy niż velvet teddy.

      Usuń
  9. maseczka Skin79 też mnie kusi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale się nie dziwie :), ostatnio jest szaleństwo na kosmetyki azjatyckie.

      Usuń
  10. Teraz i mi narobiłaś ochoty na tą maseczkę z dynką ! na mac i skina również mam ochotę , choć o Macu różne opinie słyszałam więc ostatecznie nie wiem czy warto

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z MAC pewnie wszystko zależy od formuły szminki, przynajmniej tak mi się wydaje. Maseczka dyniowa, mam nadzieję że trafi do mnie na urodziny ;).

      Usuń
  11. Pomadki z Maca mam i uwielbiam.
    I pewnie na niejednej zakupy się nie skończą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fakt MAC ma tyle kolorów że ciężko się zdecydować na jedną. Ja tak miałam z cieniami od nich, na jednym nie skończyłam ;).

      Usuń
  12. Ja z MAC mam Faux i według mnie to idealny nudziak :) przepiękny jest! I jeśli miałabyś wybierać pomiędzy nim a Velvet Teddy to wybrałabym Faux! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tworzę listę polecanych i będę testować wszystkie :D.

      Usuń
  13. velvet teddy uwielbiam i super,ze sie skusilas!:)

    OdpowiedzUsuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature