fitlovebox...

niedziela, 22 maja 2016
   Hej wszystkim! Mam nadzieję, że weekend spędzacie ciekawiej niż ja w pracy. Dziś mam dla Was post do przeczytania na szybko, może do niedzielnego śniadania. Nie wiem jak Wy, ale gdy weszły na rynek pudełka do subskrypcji z kosmetykami, jakoś mnie do nich nie ciągnęło. Zdecydowanie sama wolę wybierać co chcę przetestować. Zauważyłam, że niekiedy te pudełka to totalny niewypał. Pokażę Wam dziś pudełko, na które zdecydowałam się po kilku latach mówienia nie i nie, nie będzie to pudełko z kosmetykami.


   Mowa o nowości na rynku czyli o pudełku fitlovebox, czyli 5 produktów w tematyce fit, a dokładnie zdrowa żywność. Możemy otrzymać produkty z zakresu superfoods, witamin, minerałów, zdrowych zamienników posiłku i produktów zielarskich. W środku otrzymujemy oczywiście listę produktów oraz książeczkę z przepisami, które mogą nam pomóc w wykorzystaniu produktów znajdujących się w pudełku.



   W majowym pudełku znalazło się wiele ciekawych produktów. Coś co mnie najbardziej ucieszyło to nierafinowany olej kokosowy, który było mi ciężko znaleźć w normalnych sklepach, oraz truskawki liofilizowane które zajadam codziennie do śniadania. Wsypuję odrobinę do mojego porannego chia pudding i smakuje cudownie. W pudełku można było jeszcze znaleźć łuskane nasiona konopii, jeszcze nie wiem co będę z nimi robić ale zawsze się coś znajdzie oraz herbatę zieloną "Dotyk motyla". Jako że ja uwielbiam pić herbatę i mam jej cały zapas chętnie wypróbuję i tę, bo firmy kompletnie nie kojarzę. Pozostałe produkty to 2 dania, które możemy przygotować dodając tylko wodę, a są nimi Kasza Jaglana z żurawiną i nasionami chia i Risotto zielonym groszkiem. 


   Zdecydowałam się na to pudełko bo lubię eksperymentować w kuchni, i po prostu pudełko się opłaca. Miesiąc subskrypcji kosztuje 49 zł, ale przy zamówieniu dłuższej subskrypcji pudełko kosztuje mniej, czyli przy trzech miesiącach kosztuje już 45 zł. Jeżeli tak jak ja chcecie wypróbować to pudełko to serdecznie Was zapraszam * klik *.


Pozdrawiam,



6 komentarzy on "fitlovebox..."
  1. Bardzo fajne pudełko! Może sama kiedyś zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem strasznie ciekawa co będzie w następnych pudełkach, na razie zamówiłam tylko 3 :)

      Usuń
  2. Fajny pomysł na pudełka, ale jeżeli miałbym wybierać to chyba kosmetyczne wolę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie chyba za często rozczarowywały te pudełka jak widziałam u dziewczyn.

      Usuń
  3. Jakiś czas temu właśnie odkryłam to pudełko i sama chciałam sie na nie skusić, aczkolwiek mam obawy czy w pełni wykorzystam produkty tam umieszczone. Na pewno jeszcze sie nad nim zastanowię, bo zdecydowanie jest godne uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można coś poeksperymentować :D

      Usuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature