Kosmetyczne nowości...

piątek, 13 maja 2016
 
 Hej wszystkim! Ostatnio na Instagramie * klik * pokazywałam kilka kosmetyków, które sobie sprawdziłam przy okazji. Jakie moje szczęście że większość nich była na promocji, trafiłam też na kilka perełek z Biedronki.


  Pierwszą wizytę złożyłam w Super-pharm, przyznaję chciałam zabić tylko czas i nic nie kupować. Przechodząc się alejkami jednak skusiłam się na trzy produkty. Mój tonik z Ziaji się już kończy więc postanowiłam przetestować tonik różany z Evree. Cieszy mnie fakt, że nie posiada w swoich składzie alkoholu więc tym lepiej dla skóry, dodatkowy plus za cenę. Kosztował mnie niecałe 7 zł. Kolejny produkt to maseczka z L'biotica czyli Biowax z bambusem i olejem avocado. Duży wpływ na ten zakup miało opakowanie. Piękne połączenie kolorów, uwielbiam kolor zielony. W najgorszym przypadku jeśli mi się maska nie spodoba to oddam, ale słyszałam o niej dobre opinie więc mam nadzieję że tak nie będzie.

Wychodząc zaszłam jeszcze na chwilę na część makijażową, zauważyłam że Essence wypuściło nową kolekcję, a w niej właśnie róże. Czaiłam się na te z Catrice, ale stwierdziłam że po co mi trzy róże, więc sięgnęłam po ten z Essence. Kolor to 02 Sweethear's Sweet Tooth, czyli różowo-koralowy, perłowy róż. Dla mnie jest to świetna opcja na wiosnę i lato. Zobaczymy jak będzie się sprawdzał na mojej skórze.

   Będąc w Biedronce czasami popatrzę na promocje kosmetyków i tak było tym razem. Trafiłam na dwa fajne produkty, a ich cena nie przekraczała 15 zł. Zbliża się sezon na sandały i baletki, a moje pięty nie wyglądają najpiękniej. Zdecydowałam się na przetestowanie produktu z Marion Spa czyli zabieg złuszczający do stóp. Pierwszy raz takie coś wylądowało u mnie w koszyku, jestem bardzo ciekawa tego produktu. W sklepie były również dostępne olejki do włosów w trzech opcjach, arganowa, kokosowa i macadamia. Zdecydowałam się na tą ostatnią ponieważ miała najlepszy skład. Niedługo wybieram się do fryzjera i muszę się w końcu wziąć za siebie i staranie zabezpieczać końcówki włosów i mam nadzieje że ten produkt mi się sprawdzi.




A wy znacie jakieś kosmetyki z Biedronki godne polecenia? 
Pozdrawiam,


19 komentarzy on "Kosmetyczne nowości..."
  1. Ja często w biedronce robię zakupy kosmetyczne jak np. Żele do mycia twarzy, płyny micelarne, chusteczki do demakijażu i inne. Kolorowki nigdy nie próbowałam, ale wiem ze można tam bez problemu dostać Bell :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się czaje ja sole do kąpieli, ale najpierw muszę wszystko zużyć ;). Ale rzeczywiście w Biedronce można perełki znaleźć.

      Usuń
  2. Jestem ciekawa toniku do twarzy Evree, bo bardzo lubię kosmetyki tej marki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o nim same dobre rzeczy więc mam nadzieję że nagości w mojej łazience na dłużej

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dam znać jak się rzeczy sprawdzają :)

      Usuń
    2. No nie wątpię;)
      Ps sprawdź maila;)

      Usuń
  4. ja ten tonik mam na ostatnie kilka razy :< polubiłam go i z checia kiedys powroce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa jak mi się sprawdzi ale mam nadzieje że się polubimy ;)

      Usuń
  5. Maska do włosów mnie kusi od pewnego czasy, ale muszę zużyć to co mam najpierw. :) Tonik do twarzy muszę koniecznie kupić przy okazji, a co do produktów z biedronki to olejek z marakui do włosów jest fajny. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaszalałam bo w sumie mogłam troche poczekać z zakupami ale co tam ;)

      Usuń
  6. Lubię markę Evree, tonik chętnie poznam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero zaczynam poznawać Evree ale wszędzie tą marke chwalą, więc nie może być źle :)

      Usuń
  7. Maseczkę do włosów znam i bardzo ją lubię, sprawdza się u mnie świetnie. Pierwszy raz widzę zabieg złuszczający z Marion, muszę poszukać u siebie. Markę Evree mam zamiar przetestować. Kolor cieni jest obłędny :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już kilka Biowaxów używałam z różnym efektem więc zobaczymy ;)

      Usuń
  8. Troszkę tego jest!! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby w czerwcu było jeszcze więcej :).

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature